Gå til innhold

Fytti for en innredning :-O


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? Disser du huset mitt??

 

:D

Skrevet

Syntes det var ganske fint jeg da :-o Men det er liksom slik man bare ser i magasiner, og har vanskelig for å tro at noen faktisk bor slik.

Det blir fort litt for mye "stil" og litt for lite hjem.

 

Trappene med lys i minnet meg om nattklubb da. Det var litt porno!

Skrevet

Jeg elsker lilla, kunne glatt hatt ei sånn stue! :oD

 

 

....men da hadde nok husets herre funnet seg en liten hybel han kunne være mann i ;o)

Skrevet

haha her fikk jeg skikkelig Hugh Hefner (har helt sikker skrivd navnet hans feil) vibber!

Skrevet

Haha, vittig! Playboy maison! Akkurat den annonsen satt vi å lo av på jobben hin dagen.

Hadde heller ribbet huset for interiøret, så det så litt potensielt ut før jeg la det ut;)

Skrevet

Selges møblert? Hvorfor skulle det ellers være nærbilde av møblene?

Nydelig hus, utvendig.

Skrevet

Penger og dårlig smak er en farlig kombinasjon!

Skrevet

Som å bo i et studio hvor det lages pornofilmer, tenker jeg.. Det treningsrommet toppet jo alt! :)

 

Må innrømme at jeg likte den gardinløsninga på det ene badet, og kjøkkenet var jo pent! :)

Skrevet

Jo jo, men snakk om å kjøre gjennomført stil da. Hadde jeg vært gjest i dette huset ville jeg vært dypt fascinert. Men at det bor noen her som ikke er av norsk etnisitet er jeg ganske sikker på.

Skrevet

HARRY!

Spesielt trappa, treningsrommet, og det rosa spillerommet.

Skrevet

Oi! De skal ha for gjennomført stil altså... Men utifra tapeten i treningsrommet, så fikk jeg skikkelig bolebukse-vibber :/

Skrevet

La merke til at selv rockeringen matchet yogaballen og interiøret rundt.. fantastisk!!

Skrevet

Det der skal jeg kjøpe og bruke som bordell. Hvis noen av dere trenger å spe på inntekten så ta gjerne kontakt...

Skrevet

Hvis man tar bort enkelte av møblene synes jeg huset var utrolig stilig!

Skrevet

Var i alle fall lyshudede barn på bildene på foreldresoverommet

Skrevet

Likte ikke stillen men huset var flått. Liker rein stil

Skrevet

Jeg digget huset og innredningen!!

Men det nytter ikke akkurat å bo der med mine barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...