Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=25948944&reference=2010/12/16/4/259/489/44_1083108662.jpg
Gjest Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Hi hi, som tatt rett ut av Bollywood :-D
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Syntes det var ganske fint jeg da :-o Men det er liksom slik man bare ser i magasiner, og har vanskelig for å tro at noen faktisk bor slik. Det blir fort litt for mye "stil" og litt for lite hjem. Trappene med lys i minnet meg om nattklubb da. Det var litt porno!
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Jeg elsker lilla, kunne glatt hatt ei sånn stue! :oD ....men da hadde nok husets herre funnet seg en liten hybel han kunne være mann i ;o)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 haha her fikk jeg skikkelig Hugh Hefner (har helt sikker skrivd navnet hans feil) vibber!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Haha, vittig! Playboy maison! Akkurat den annonsen satt vi å lo av på jobben hin dagen. Hadde heller ribbet huset for interiøret, så det så litt potensielt ut før jeg la det ut;)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Selges møblert? Hvorfor skulle det ellers være nærbilde av møblene? Nydelig hus, utvendig.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 Penger og dårlig smak er en farlig kombinasjon!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #10 Skrevet 19. desember 2010 Som å bo i et studio hvor det lages pornofilmer, tenker jeg.. Det treningsrommet toppet jo alt! Må innrømme at jeg likte den gardinløsninga på det ene badet, og kjøkkenet var jo pent!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #11 Skrevet 19. desember 2010 Jo jo, men snakk om å kjøre gjennomført stil da. Hadde jeg vært gjest i dette huset ville jeg vært dypt fascinert. Men at det bor noen her som ikke er av norsk etnisitet er jeg ganske sikker på.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #12 Skrevet 19. desember 2010 HARRY! Spesielt trappa, treningsrommet, og det rosa spillerommet.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #13 Skrevet 19. desember 2010 Oi! De skal ha for gjennomført stil altså... Men utifra tapeten i treningsrommet, så fikk jeg skikkelig bolebukse-vibber :/
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #14 Skrevet 19. desember 2010 La merke til at selv rockeringen matchet yogaballen og interiøret rundt.. fantastisk!!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #15 Skrevet 19. desember 2010 Det der skal jeg kjøpe og bruke som bordell. Hvis noen av dere trenger å spe på inntekten så ta gjerne kontakt...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #16 Skrevet 19. desember 2010 Hvis man tar bort enkelte av møblene synes jeg huset var utrolig stilig!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #17 Skrevet 19. desember 2010 Var i alle fall lyshudede barn på bildene på foreldresoverommet
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #18 Skrevet 19. desember 2010 Likte ikke stillen men huset var flått. Liker rein stil
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #19 Skrevet 19. desember 2010 Jeg digget huset og innredningen!! Men det nytter ikke akkurat å bo der med mine barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå