Gå til innhold

Jeg har verdens snilleste nabo:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er på reisejobb, føler alltid han er det når snøen bestemmer seg for å lave ned. Vi har fått nærmere 40 cm i dag og vi har en stor oppkjørsel...så jeg brukte mye tid på å psyke meg opp til å gå ut å skuffe. Plutselig hører jeg en snøfreser rett utenfor. Det var min snille nabo som freste hele oppkjørseøen min :) Så glad :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så fint at sånne mennekser fremdeles finnes:) du får bake en kake til han eller noe da

Skrevet

Slik hadde jeg det forrige helg. MÅTTE ut å for å kjøre hjem mannen barn, da mor "ikke kunne"..... jeg med to små måtte grave fram garasjporten, i tillegg til senebetennelse i armen..... bannet så det lyste inni meg... men der kom naboen gitt.... snill som han er, hjalp han meg med gårdsplassen.

 

Gubben var selvfølgelig på jobb, å der å da forbant jeg biomor til de eldste barna hans for at hun "ikke kunne".... var vel at hun ikke orket ut i snøen tenker jeg..... en time å kjøre hver vei.....

 

Han skal få en ekstra julegave som takk for god snøhjelp i år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...