Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Mannen min er på reisejobb, føler alltid han er det når snøen bestemmer seg for å lave ned. Vi har fått nærmere 40 cm i dag og vi har en stor oppkjørsel...så jeg brukte mye tid på å psyke meg opp til å gå ut å skuffe. Plutselig hører jeg en snøfreser rett utenfor. Det var min snille nabo som freste hele oppkjørseøen min Så glad
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 så fint at sånne mennekser fremdeles finnes:) du får bake en kake til han eller noe da
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Slik hadde jeg det forrige helg. MÅTTE ut å for å kjøre hjem mannen barn, da mor "ikke kunne"..... jeg med to små måtte grave fram garasjporten, i tillegg til senebetennelse i armen..... bannet så det lyste inni meg... men der kom naboen gitt.... snill som han er, hjalp han meg med gårdsplassen. Gubben var selvfølgelig på jobb, å der å da forbant jeg biomor til de eldste barna hans for at hun "ikke kunne".... var vel at hun ikke orket ut i snøen tenker jeg..... en time å kjøre hver vei..... Han skal få en ekstra julegave som takk for god snøhjelp i år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå