Gå til innhold

Dere som bor på Oslo


Anbefalte innlegg

Skrevet

vest, hvor bor dere og hvordan bor dere? Leilighet, hus, stort eller lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor _i_ Oslo, jeg...

 

 

jeg bor på østkanten, i en leilighet på 89 kvadratmeter, stor veranda, kjellerbod og garasje, og en bittelite hageflekk

Skrevet

jeg bor også I Oslo...

 

Høybråten, enderekkehus med inngjerdet hage, ca 80m2. Lite med andre ord.. hagen er nok betydelig større enn boligen.

Skrevet

Jeg bor også i Oslo, men på Oslo vest- Dere sier vel ikke at dere bor i Oslo øst? De fleste som bor på vestsiden sier iallefall på Oslo vest...

 

 

HI

Skrevet

Når man snakker om Oslo som en by heter det i Oslo, ikke på. Alle på vestkanten har visst ikke fullført ungdomsskolen selvom man kanskje skulle tro det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...