Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 vest, hvor bor dere og hvordan bor dere? Leilighet, hus, stort eller lite?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Jeg bor _i_ Oslo, jeg... jeg bor på østkanten, i en leilighet på 89 kvadratmeter, stor veranda, kjellerbod og garasje, og en bittelite hageflekk
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 jeg bor også I Oslo... Høybråten, enderekkehus med inngjerdet hage, ca 80m2. Lite med andre ord.. hagen er nok betydelig større enn boligen.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Jeg bor også i Oslo, men på Oslo vest- Dere sier vel ikke at dere bor i Oslo øst? De fleste som bor på vestsiden sier iallefall på Oslo vest... HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Når man snakker om Oslo som en by heter det i Oslo, ikke på. Alle på vestkanten har visst ikke fullført ungdomsskolen selvom man kanskje skulle tro det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå