Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Er det vanleg å vere plaga med halsbrann og at babyen "gnager" på ribbeina når ein er 23 veker på vei? ( Dette er 3. sv.skapet mitt, kan ikkje huske at det begynte så tidleg sist
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Du er ikke alene. Godt er det ikke, men det er nok vanlig ja. Her går det i lovehearts, gaviscon og stadig skifting av sitte/liggestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå