Gå til innhold

Har mistet matlysten og har vært småkvalm i flere uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for 3 dager siden. Har hverken tegn til mensen eller til PMS. Har ikke antydning til ømme bryster, som jeg alltid har før mensen. Har vært gravid 2 ganger før, da hadde jeg suuperømme bryster, så jeg føler ikke jeg er gravid. Tok en test som var negativ også for noen dager siden.

Når jeg sier jeg har mistet matlysten er det så ille at jeg bare spiser ca en gang per dag, og småspiser bare litt utenom. må tvinge i meg mat. Blir småkvalm både når jeg spiser og når jeg ikke spiser.. jeg er vanligvis stikk motsatt, har god matlyst til vanlig. Har ingen symptomer på omgangssyke heller.

Forstår ingenting, kan jeg være syk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en ny test, kan hende du testet for tidlig. Husk alle graviditeter er ulike. Første gangen hadde jeg ingen symtomer, utenom at jeg mistet mensen, tok test hos helesøster to ganger og den var negativ, Og da hadde jeg vært uten menstrasjon i 1 mnd, fikk positiv test da jeg var nesten 4 mnd på vei. Så var et kort svangerskap. hehe.

Med nr to testet jeg før jeg ventet mensen og fikk positiv test, hadde ømme bryster, var småkvalm og hadde egentlig alle tegn på en graviditet.

Tredje gang jeg var gravid fikk jeg symtomer med en gang og jeg skjønte jeg ventet barn, nesten så jeg følte det på kroppen da spiren satt. Det korte svangerskapet kastet jeg en del opp i, mistet i uke 16.

Denne gangen har jeg nesten ingen symtomer, testet fordi jeg ikke fikk mensen, og den ble positiv med en gang. Nå er jeg 7 uker på vei og det eneste jeg kjenner er at jeg er småkvalm og uvel. Og jeg har nesten ikke matlyst, det har jeg hatt i de andre graviditetene med en gang. Føles nesten ut som om jeg har konstant influensa.

Men så klart kan jo hende du har stresset mye og det er derfor mensen er for sen. Menhar en knapp på at du er med barn. Ta en ny test.

Skrevet

Får gjøre det til uken hvis mensen ikke dukker opp:) Spiste en kjeks nå, og ble så uvel at jeg følte jeg måtte kaste opp.. ikke helt normalt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...