vår første 19 mnd prøving Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har nå bestemt meg for å la desember måneden gå uten å tenke på hverken EL eller IKM. Har heller ikke fortalt samboern min når jeg hadde EL. Det er kjempe deilig med en pause fra all prøvingen, og nå skal jeg bare kose meg i jula med masse god mat og familien <3 Samboern min har fått mer "lyst" etter at jeg sluttet å poengtere når vi har størst sjangse. Koste oss godt i går og det har aldri vært så godt med sex på lenge ! Ingen av oss tenkte på hverken spire,EL eller IKM for første gang på halvt år.
November Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Lykke til.. :-) Håper dere klarer det!! Jeg fikk TR i dag, så venter ny EL om et par uker. Men som du sier, la oss kose oss i jula, og bare slappe av
MissRuffo Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Helt enig! La oss nyte julen for det den er, uten stress og oppkaving etter å få barn. Det som skjer det skjer, sant? Så hvis det er meningen vi skal bli gravid i jula, så blir vi det. Og hvis ikke, ja da får vi prøve igjen i januar=) God oppfordring=) Ønsker alle en goood jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå