Gå til innhold

All verdens fødetips mottas med stor takk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen, noen gode fødetips til meg??

Før jeg løper på veggen...?

Sliter SÅ med alt som innebærer å være gravid nå, vil virkelig få'n ut!

Sex hjelper ikke her i gården...

Stakkars mannen er jo helt sår etter all sexen i det siste :P

Men noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg kan jo fortelle hva jeg har prøvd... Mye "hompa hompa" sex som vi kaller denne mindre grasiøse sexen. Spist mye kanel som er ganske kvalmende. Drukket bringebærte i store mengder. Gått i trapper, hoppet rundt i stua og mye unødvendig husarbeid. i dag en utrolig stressende shoppingrunde og nå har jeg nettop drukket en kopp lakrisrot te uten å vite hvorfor den skal ha effekt. Jeg føler meg helt desperat med mine -6 dager overtid. Idag har jeg hatt ganske sterke maserier men er livredd for at de skal gi seg......

Med første mann rakk jeg ikke å bli utolmodig siden vannet gikk to dager før termin og hadde baby i armene dagen før..

Glemte helt at jeg har trillet brystvorter til den store gullmedaljen, har vel sørget for at de er såre før ammingen...

Lykke lykke til, håper du får fart på sakene:) det er så utrolig slitsomt å vente.....

Skrevet

Sex kan hjelpe på modningen, så det kan man jo bare fortsette med. Det er ikke nødvendigvis slik at den setter i gang en fødsel, men kan hjelpe til med starten på noe :)

Et råd på folkemunne er at om man stresser med å få ungen ut, så er det gjerne sånn at kroppen ikke vil føde. At stress fører til at hormenene ikke gjør jobben sin like effektiv. (men mest sannsynlig bare en myte som med alt annet)

Så er det bare å rydde, vaske fra tak til gulv. Være i bevegelse ;) Det hjalp hos meg sist.

Fullmånen er vel like rundt hjørnet nå, eller tar jeg feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...