Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg har av grunner jeg ikke vil gå inn på her ønsket meg keisersnitt denne gangen. Etter samtale med overlege på sykehuset ble vi enige om en mellomløsning: Hvis jeg ikke har født innen en bestemt dato, får jeg keisersnitt. Greit nok. MEN det jeg ikke tenkte på å nevne til legen var at jeg ønsker sterilisering samtidig med et evt keisersnitt. Kunne dette ha ført til at jeg fikk innvilget planlagt keisersnitt mon tro????
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Det bør du vel ta opp snarest, da en egen opperasjon for sterilisering senere vil bli dyrt for deg. Jeg mener det er gratis om de først er der inne og foretar ks. I all fall billigere.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 HIr Ja, det er gratis når det blir gjort under ks. Men det jeg lurte på er om det er noen som vet om det er enklere å få et planlagt ks hvis man sier ifra om sterilisering?
Lille-Pernille Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Hei. Nei, jeg tror ikke du blir prioritert av den grunn, men det skader jo uansett ikke å lufte det for legen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå