Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Jeg vet at min svoger er utro, bør jeg fortelle dette til svigerinnen min? Han forsnakket seg en gang han var veldig full, tror ikke han husker at han har sagt det til meg. Jeg kommer ikke til å ta det opp med han av andre personlige årsaker. Så er spørsmålet mitt om jeg skal la det skure å gå eller om jeg skal sende en anonym beskjed om utroskapet eller om jeg rett og slett skal ta det opp når jeg en gang er alene med svigerinnen min.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Har du bevis? Om ikke bør du holde kjeft. Ord mot ord og du vil nok bli den store stygge ulven.
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 NEI! Det ender alltid med at den som forteller det får masse tyn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå