Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Noen med erfaring? Hvilken liker dere best? Hvor er de blligst å kjøpe?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Ta deg en tur i en butikk og se hvilken du liker best. Jeg syntes XL så fryktelig klumpete og stor ut da jeg så den i virkeligheten. Google litt om tester på de to maskinene, så finner du litt objektiv info. Det spørs hvem målgruppen er, hvilken DS-utgave som er best. De norske nettbutikkene har generelt bedre priser enn de fysiske butikkene, men ofte har de fysiske butikkene gode tilbud, og skal du handle julegave har du ikke noe annet valg enn å troppe opp i en fysisk butikk. Jeg kjøpte DSi i oktober på Spaceworld for kr. 899. Så nylig at noen andre butikker hadde liknende tilbud. Og du, kjøp spill på amazon. Der får du spillene til en brøkdel av prisen...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Hei du takk for svar. Det er til en 5 åring, så da tror jeg også xl blir for stor.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Ser spaceworld er billigst ja, hadde ikke tenkt på dem. Da kan jeg drite i teite Lefdal og Elkjøp ned sine fiktive priser,.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå