MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 En spennende dag for alle håndball-interesserte, dette Flere enn meg som følger spent med på håndball hver desember? Dette er 2. gang jeg er gravid i desember - og bekkenet protesterer villt hver gang.. Det får seg en ekstra trøkk under noen kamper, gitt.. Men dette er gøy! Heia Norge
..snøklokke.. Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Utrolig gøy ja! Tenk at tre nordiske land er blandt de fire beste, meget bra. Jeg er multikulturell med røtter i alle tre land, så sliter litt med hvem jeg skal heia frem i morgen:)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2010 Luksusproblem Jeg er veldig norsk i morgen, og har ingen problem med å velge lag ) Kjenner jeg er superspent og gira allerede nå!! Norge-Sverige i finalen, det er jo en helt vanvittig bra nordisk prestasjon ) Måtte den beste vinne )
Tenker på nr 4 Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Heia Norge !! Utrolig spennende dette Gleder meg syyyykt til finalen i morra Bekkenet får seg en trøkk til tider her også
ambumamma Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 ingen desember uten håndball Har sett alle kampene iår og gleder meg vilt til morgendagens finale!!! Måtte vi bare gå av med seieren ))))
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2010 Og det gjorde vi gitt! En fantastisk dag for Norge!! Endelig kan jula komme, og bekkenet få litt hvile igjen ) Først en tur til manuell terapeut i morgen, hahaha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå