Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 er 24 uker på vei, og har en forferdig stikkende/brennende smerte i rygg, som sprer seg til mage(og nedover rumpe?) jeg klarer såvidt å gå,sitte, stå , ja you name it!!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Har den kommet plutselig, er den der hele tiden, kommer og går smerten i tak?? Umulig for noen her å vite uansett, men enda vanskeligere når du beskriver det så lite. Hvis det er en smerte som har kommet plutselig og er der hele tiden, så kan det kanskje være bekkenløsning. Hvis den kommer og går i tak kan det være premature rier. Eller det kan rett og slett være en urinveisinfeksjon eller helt vanlig mageknip... Hvis du ringer føden og beskriver smerten til dem, så er det mye lettere å få fornuftig hjelp. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Hadde det ikke vært for magen høres det helt likt ut som bekkenlåsning.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 gallestein er det ikke, for den fjerna jeg når jeg var 18! Daglige magesmerter har jeg. (fra før av.) men det kom plutselig idag... det murrer i ryggen hele tiden, fryktelig vondt å stå, sitte,ligge.ja generelt røre meg.. så var det magen da..det sprer seg til magen, men på langt den er så ille. Jeg har begynt å få litt problemer med å gå på do. altså, jeg føler jeg må på do hele tiden, men det skjer ikke så mye. Jeg ringte føden, og de sa jeg bare skulle vente til tirsdag( da jeg har jordmor time) og høre med hu... Men det er som sagt ryggen som er verst her, og nede ved halebeinet,på sidene osv. Ikke særlig lett å forklare dette, men det kom så plutselig, og det er konstant vondt baki der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå