Gå til innhold

Sånne lekekjøkken....er det bare for jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe det til lillemann på snart 2 1/2 år, men er det veldig jentete??

Han leker en del med det i barnehagen...

Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner mange gutter (ink. min) som fikk det i 2-2,5 års alderen.

Liker han det, kjøp det.

Skrevet

Er det bare kvinner som er kokker?;)

Nei, her har gutten kjøkken og det er lekt masse med. Han har 2 faktisk;) Et inne og et ute om sommeren. Det ute lekes veldig mye med!

Skrevet

gutten min på 2,5 er like ivrig på lekekjøkkenet som storesøster, om ikke mer;) så syntes absolutt det er en fin gave til gutter.

Skrevet

Absolutt ikke bare for jenter, kjenner mange smågutter som elsker å leke kjøkken :)

Skrevet

Vi kommer til å å gå for et lekekjøkken. Noen som vet om et bra i tre til en grei pris?

Skrevet

ja, om du gir han kjøkken blir han homo!!! ikke gjør det!!!

STØNN!!!

Skrevet

Gutta mine har lekt mye med det. Men nå er minsten straks 3, og gidder ikke leke med det lenger.

Skrevet

Trassballen fikk kjøkken til forrige jul, han elsker det :o)

Vil bli kokk som sin far, hehe.

Skrevet

Gutten vår på snart tre får det til jul, nei det er da vel noe alle kan leke med, kanskje vi kan bidra til å få bort rollemønsteret i samfunnet vårt :I)

Skrevet

Min eldstemann fikk lekekjøkken til 2 årsdagen sin av farfar:-) det er kjempestas! Både svigerfar og min mann er over gjennomsnittet matinteressert, min sønn syns det er kjempegøy å etterligne dem!

Han fikk lekekjøkkenet fra ikea, det er veldig fint! Men hadde jeg fått velge så hadde det blitt retro lekekjøkkenet fra kidsa.no.... Dyrt, men sååå kult...

Skrevet

..stønn! hvorfor det?? har ikke tenkt tanken engang

alle mine gutter har lekt og leker med lekekjøkkenet

frem til 5 års alder har det vært pop

Skrevet

Tassen fikk det til 1. årsdagen, og det var nok den beste gaven for han. Han storkoser seg med det, lager mat og nå i det siste "vasker han hender og ting opp i vasken". I starten var det mest gøy å trykke på ovnen som ble rød, og putte ting inni skapet og ta det ut.

Skrevet

Altså jenta her fikk til 2-års dagen. Det kjøkkenet har hun lekt med hver dag siden (hun er over 5 nå), og ALLE unger som kommer hit, leker masse med det.

Det er ikke lenge siden storebrors kamerater sluttet å leke med det når de var på besøk..hehe.., og nevøene mine elsker det kjøkkenet.

So go for it:-)

Tips: Dere kan ønske "matvarer", kjøkkenutstyr osv. fra andre til jul. Selger diverse sett i lekebutikken som er ment til formålet.

Skrevet

PS. Sett det opp før dere pakker det inne. Det tok laaang tid å sette opp (det vi har i hvert fall), og det er greiest å slippe det på julaften:-)

Skrevet

Jeg er vel ikke akkurat redd for at han skal bli homo av å leke med et lekekjøkken. Skjerpings a! Jeg bare lurte på fordi sånne kjøkken står alltid i den mer jentete delen av en leketøysbutikk.... Men junior får kjøkken og jeg gleder meg til å se hvor glad han blir når han får det :-)

Skrevet

Vi kjøpte lekekjøkken til sønnen på Toys. Det falt veldig i smak og han leker masse med det ute om sommeren.

Skrevet

Begge mine gutter har hatt lekekjøkken. Dem elsket det rett og slett. Så løp og kjøp det du.

Skrevet

Spiller det noen rolle om noen oppfatter det som jentene hvis ungen liker det? Min gutt har prinsessekjole og babydukke. Kjøpt til ham fordi han liker å leke med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...