Tipp topp Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Vi skal ha skittentøysjakt i det nye huset, men er litt usikker på hvor stior den bør være. Er det noen som har og kan dele sin erfaring.
Gjest mphs Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Jeg ville hatt den fra hoved badet og ned til vaskerommet. Gjerne at den kommer ut inne i ett høy-skap på vaskerommet og faller rett ned i en kurv som står inne i skapet. Det ser mer ryddig ut.
Steget Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Ha ha, jeg leste feil. Syntes at jakt på skittentøy virket litt rart.. Skittentøysjakt derimot høres helt supert ut!
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Jeg leste også skittentøys-jakt *ler* Kjenner til det med å tråle ungenes rom etter stinkesokker og nedsølte gensere, serru...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå