Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Og hun skryter av det hele tiden, hver gang vi snakker/møtes. Hun ble singel for et halvt år siden og etter det har det tatt helt av. Hun har hatt flere ONS som hun skryter av + at hun har en "Plan A " Som hun kaller det ( Hun er visstnok intr i han) og en Plan B som hun jevnlig ligger med når hun ikke får kontakt med "Plan a". Kjørte tur sammen igår til en felles venn og da fortalte hun hvordan hun sist gang lokket en fyr som hadde dame med hjem og lå med han. Hun klager på at det er sååå lenge siden hun har hatt sex selv om det sikkert bare er to uker siden. Hun er heldigvis barnløs. Men grøss, det er litt slit å høre på Beklager, må bare få det ut! Skal man kommentere det her eller bare la henne holde på? Er jo ikke min business men..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Høres ut som ei ex vennine av meg! Toppet seg da jeg fikk høre hun hadde prøvd seg på mannen min! ( var mannen selv som sa det til meg, etter at jeg ikke forsto hvorfor han ville hjem?) Da jeg satt oppi det valgte jeg å ikke si noe, men kommer jeg oppi noe av det samme kommer jeg å si noe! Hun lever vel livet og er vel litt mesunlig på dere med barn å må vise dere at hun har noe hun og! Men jeg tror jeg ville pratet med henne om dette!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Skjønner ikke helt hvorfor du skal blande deg. Det er hennes liv og hennes valg. (og det er faktisk ikke alle som er misunnelig på oss som har barn!)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Kan hun ikke bare få rase i fra seg da?.. Husker nå jeg ble singel etter 12 år sammen med eksmannen,jeg syns det var rett og slett gøy å være singel,gjøre som jeg ville,ha sex med andre,utforske og leke. Så lenge hun tenker sikker sex,så syns jeg hun bare må få kjøre på Det er mindre greit at hun har seg med en opptatt fyr da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå