Gå til innhold

Flere som har fått pigmentflekker i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden fått pigmentflekker/blodutredelser i ansiktet, hadde dette i det første svangerskapet også men trodde at det kom av en knallfin sommer med mye sol!

Fikk da jente! :-)

Har etter det hatt fire svangerskap og ikke hatt en eneste antydning til pigmentflekker....og fått gutter....;-)

Vi har valgt å ikke vite kjønnet da det viktigste er at babyen er frisk, men begynner å lure på om det kankje er jente nå når disse pigmentflekkene kommer tilbake! :-)

Er 22 uker i dag! :-)

Noen med lignende erfaringer?

Lørdagsklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått en, men jeg venter gutt. Tror ikke det har så mye å si. Passet egentlig veldig godt på å smøre meg, ikke sitte i solen, pluss at vi i nordnorge hadde århundres dårligste sommer i år. Satt vel i solen maks tre ganger. Fikk pigmentflekk under ene øyet uansett. Og to sånne røde sprengte blodkar, eller edderkoppspinn som noen sa det het. Selvfølgelig under øynene. Forsvant dine pigmentflekker fra første svangerskap igjen? Har hørt de sansynligvis ikke forsvinner. Ikke at det er så veldig viktig. :)

Skrevet

Her desverre fått noe ja, venter gutt. Fikk ikke sist, fikk da jente.

Skrevet

Takker for svar! :-)

Ja, det er nokså skjemmende disse flekkene, dei er jo så godt synlig også når dei siiter rundt øynene....men heldigvis så forsvant det etter mitt første svangerskap så håper det blir borte etter dette også! :-)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...