teppet Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 Noen som har prøvd og/eller som vet hva det koster? Får dere m bilder?
babygirl<3 Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Jeg betalte 900 for 3d, da har du jo 2d først også .. Fikk med MASSE bilder i papirformat, og en cd med masse bilder og filmer fra ul'en! Første gang jeg var der funka ikke 3d'en, så jeg fikk med noen 2d bilder og så fikk jeg en ny time gratis litt senere sånn at babyen var blitt litt større for da er det lettere å se Er kjempefornøyd jeg, synes ikke det var noe dyrt heller, jeg hadde faktisk forventa å betale mer..Bildene var superfine og det er veldig moro å ha!
ungmortil3 Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Jeg betalte 700-750 kr for 3D ul her jeg bor. Fikk en god del bilder på fotopapir + alle bildene på cd. Fikk også kikket på lille nurket litt i 4D (3D med bevegelse).
babygirl<3 Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 hvordan er 4d annerledes egentlig? Så bevegelse på min 3d ul og, og fikk med filmer der du ser bevegelser.. er ikke såå tydelige bevegelser da, er det mye tydeligere på 4d?
babygirl<3 Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 hvordan er 4d annerledes egentlig? Så bevegelse på min 3d ul og, og fikk med filmer der du ser bevegelser.. er ikke såå tydelige bevegelser da, er det mye tydeligere på 4d?
ungmortil3 Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 4D blir det samme som 3D bare med bevegelse. Så om du fikk filmsnutter der du ser babyen bevege seg er det egenetlig 4D. 3D er "stillestående" tredimensjonale bilder mens 4D er tredimensjonnale bilder i bevegelse .
babygirl<3 Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 åja.. kanskje jeg fikk 4d da det ble bare kaldt 3d ihvertfall.. men jeg har ikke så veldig peiling uansett, kult var det :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå