Gå til innhold

Hvor blir det av magen????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er nå 14 uker og magen er fortsatt like flat. Syntes den var større tidligere men nå har tydeligvis lufta gått ut av meg.. Skal ikke livmora komme opp snart????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den kommer, den kommer! Men det er jo noen som ikke får synlig mage før etter uke 20 og sånn.

 

Selv ble jeg veldig oppblåst (alt i uke 9/10), så de vanlige buksene ble for trange i livet, men det var jo ikke babyen som direkte forårsaket det. Nå (uke 13+4) kan jeg så vidt ane litt "skråning" over skambenet. Jeg antar det er babymagen som tyter litt. Dette er mitt tredje barn, men det er lenge siden de to første.

 

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer nok snart :)

Jeg har hatt min lenge... så ser ut som jeg er lengre enn mine 14 uker på vei, synes jeg.. men men. Mammaklærne har vært på i noen uker allerede.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også helt flat. Hadde luft i magen en periode, men det har gått over nå. Jeg er 13+1 idag. Dette er første svangerskap, så jeg lurer litt på om det er noe inni der ;)

 

har jo vært og hørt hjertelyd,så det er nok en liten luring inni der. men det blir koselig når magen kommer omsider. Min mor mente at jeg kanskje kom til å få mage sent siden jeg er lang i ryggen/mage regionen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor blir det av magen??

Jeg skal ha tvillinger, så da kommer den nok litt fortere.

Er nå 13 + 2, men er ikke så mye mage ennå, ser ut som om jeg bare har lagt på meg litt, og det er ikke gøy :(

Men håper den kommer snart :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk med min første, trengte jeg ikke mammaklær før jeg var over 20 uker. Magen var flat lenge lenge:-) Nå derimot venter jeg nummer tre og måtte over på mammabukser i uke 11. Synes det var mye bedre første gang, magen er bare i veien synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...