Gå til innhold

Åååh..teite ting som ikke virker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta gravitest i dag,som en oppfølger til gårsdagens svake positive - og så får jeg ugyldig (invalid) i følge den forbannade testen!

Jeg har skikkelig lyst til å si det til folk,for det ha vært en trasig tid i det siste, og dette er et lyspunkt, HVIS det nå er - men jeg blir SPRØ av å vente!

SÅ nå må jeg vente og dra på butikken, og der holder de jo ikke kjeft,så da veit de det vel før jeg veit om jeg er gravid eller ikke >.<

Jeg vil si det til folk NÅ... men det kan jeg jo ikke.

Klarer ikke å vente til legen min kommer hjem fra ferien igjen med å si det til folk, men helsike ta.. jeg klarer ikke å gå til han andre gamle mannen som er lege,for han er litt ekkel.

Hvis jeg tar to tester og de viser positivt, da må det vel for svarte vvære positivt nok?

Ikke bare det,men vi skal døpe ungen,og gifte oss i hemmelighet,så jeg SPREKKER av hemmeligheter snart :P Jaja,dåpen er ikke hemmelig da, men ingen er invitert liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det en strek så var det en strek - dessuten er utbruddet ditt også en klar indikator på at den første testen funket. Ellers skjønner jeg ikke hva legen din har med saken å gjøre, clearblue for eksempel er ikke noe dårligere enn det legen bruker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...