Gå til innhold

Fortelle om graviditeten?


MarteK

Anbefalte innlegg

Hva sier dere til familien? Sånn ideelt så skal man vel ikke si noe før det har gått tre mnd.. Men for det første er det veldig unaturlig for meg å ikke kunne snakke med mamma og søster om dette.. Vi snakker jo om stort sett alt.. Og så er det jula da. Når jeg takker nei til rødvin og div i jula, er det garantert noen som kommer til å lure veeeeeldig.

Hva skal jeg si? Julaften er jeg 6+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg er 4 Uker nå, men har allerede sagt det til den nærmeste familie og venner. Man må jo tenke at det går bra:) og hvis det i værste fall skulle skje noe, så trenger du jo kanskje litt støtte rundt deg!! Så hvis jeg hadde vært deg hadde jeg sagt det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sagt det til noen.. selv om det er flere som har spurt:) tenkte å se det på julaften da er jeg ca 10 uker på vei.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortelle det nå i jula. Gleder meg... fordi da kan vi endelig snakke om det. Men gruer meg litt også... er ganske sikker på at dem blir glade.. men de blir sikkert bekymra for hva som skjer med skolen, osv.. (går på ingeniøren) Pluss at alt endrer seg jo plutselig.. Vil tro at det blir litt anderledes for mamma og pappa, at jeg selv skal bli mamma... hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også fortelle det på julaften =)

Mine søsken får en liten pakke med en smokk festet til et kort, hvor det står: "Kjære tante/onkel. Kan du passe på denne for meg? Gleder meg til å møte deg når jeg kommer ut av magen i august. Klem fra knøttet i magen"

Jeg skal feire jul sammen med pappa og søstra mi + sambo. Så bror og mamma er andre steder. Tenkte å fortelle det til mamma på lillejulaften. Aner ikke hvordan. Vet forsåvidt ikke hvordan jeg skal fortelle det til pappa heller..

Pappaen til sambo får en liten pakke på kjulaften med en sigar i + et kort, hvor det står "Kjære bestefar. Sigaren kan nytes på julaften eller i august når jeg kommer ut av magen. Gleder meg til å møte deg. Klem fra knøttet i magen" Og min bestemor får også en liten pakke på julaften. Med to garnnøster og et kort. På kortet står det: "Kjære oldemor. Kan du strikke ullsokker til meg? Gleder meg til å møte deg, osv, osv..." Min mormor vil få ca samme beskjeden.

Men hva skal jeg si/gi til mamma og pappa????

Eller er det teit å gjøre det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe masse gode ideer da:P men tror jeg vil slite med å holde det til pakkene åpnes.. med tanke på øl/vin til maten.. så blir nok bare å si det ved bordet eller noe slikt:P får se om det dukker opp noen fantastiske ting å si etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo samme her, er første.. gledegrue seg:P men mest spent på om det holde 9 måneder ut.. søsteren min hadde to svangerskapsforgiftninger, så krysser fingrene for at sånt ikke er arvelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...