Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #1 Skrevet 18. desember 2010 kjære alle sammen nå sitter jeg på stuegulvet og knoter på laptopen capslocken virker ikke og jeg får ikke opp verken komma eller punktum fy faen som jeg skal ta den jævla databutikken etter nyttår helvete nå virker ikke utropstegnet heller sofaen vår fikk lopper fra den helsikes bikkja så den har vi brent sofaen altså ikke bikkja gubben hogg seg i foten da han skulle tjuvhogge et juletre på naboens tomt men det er ikke så ille sier han naboen ble møkkforbanna og planta øksa vår i frontruta til bilen vår må huske å sjekke om forsikringa dekker sånt her om dagen lekte ungene brannmann så nå venter vi på både rørlegger og snekker litt uvant å ta morgenstellet i kjøkkenvasken men badet er fortsatt fullt av skum og vann verst er det egentlig å gå på do det er litt kjølig å benytte bøtta bak huset vi har ikke julestjerne iår for gubben kom hjem fra julebord med noe mye finere det er et stativ på hjul og det blinker i rødt og gult og grønt men jeg får ikke sette det så det syns i vinduet sier han han mumler noe om at vegvesenet kan komme på døra jeg skjønner ikke hva han mener han er nok litt overarbeidet stakkar koserottene til minstemann kom seg ut av buret en gang i oktober og siden da har de formert seg hyppig vi begynner å bli vant til babyrotter i klesskap og kjøkkenskuffer dessuten er det så koselig å høre på fornøyde små pip om kvelden vel dere får ha en god jul og et godt nytt år nå skal jeg gå ut og skille gubben og naboen de sloss med snøskuffer igjen hilsen squaw
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #2 Skrevet 18. desember 2010 Hahaha, du er fantastisk! PS, gubben hogg seg faktisk i leggen her for et parr uker siden, da han skulle hogge ved. Han sa det samme; er ikke så ille
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2010 AU! Masse medfølelse til gubben din - kanskje aller mest fordi man føler seg så steike dum når man klarer sånt *rødme* Har jeg HØRT!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Ha ha ha! Mye bedre enn de vanlige skrytebrevene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå