Gurine Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2010 hehe.. ja det er standarden. Men hadde vært artig med en litt annen vri for en gangs skyld. Blir ofte "vi ønsker dere en riktig god jul g et godt nytt år".. kjedelig
gulterkult Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 Ønsker dere en avslappende jul og et innholdsrikt nytt år!
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Håper dere får en koselig juletid og et spennende nytt år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå