Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Søsteren min og 2 av barna hennes (3 og 7 år) reiser fra New York i natt ,de skulle mellomlande i Amsterdam og videre til Oslo . Men nå kommer de ikke lenger enn Amsterdam pga snøstormen i Europa . Går ikke fly fra Amsterdam til Oslo . Så da sier mannen min at han hopper i bilen og kjører ned til Amsterdam og henter de !. Det er å stille opp for svigerfamilien det
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Utrolig snilt:-) (men er det ikke lettere at søster m/ barn tar buss eller tog til Norge? raskere vil det også være)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2010 Det tar 2 døgn med tog .Buss går ikke før den 21 des og koster nesten 4000 kr . Mannen min og søsteren min er i Amsterdam nesten likt og det tar ca 13 timer tilbake til Norge .
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Åååh, så koselig!! Snakk om å bringe frem julens mening for det fulle!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Red light district.... Neida Snill mann ja!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Jeg villle vært superstresset av å sende min mann ut i dette været.... Er MANGE tullinger på veien..... Be han kjøre forsiktig! =) Klem til deg, og din mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå