Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #27 Skrevet 18. desember 2010 20 og er jeg 1 kg mindre er jeg likssom undervektig, stemmer ikke..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #28 Skrevet 18. desember 2010 Herreguuuuud.... jeg har aldri sjekket bmi før, men jeg har 29!!! Det er det villeste. Greit nok at jeg er litt overvektig, men at jeg grenser mot feit!? HALLO??? Det er det sykeste... jeg bruker str 40/42 i klær og er 1,70 høy ... har litt ekstra her og der, men fullt påkledd ser jeg bare litt smålubben ut... De fleste vil si at jeg ikke ser særlig overvektig ut engang, snarere på store siden av normalen...!? Nå ble jeg rett og slett litt sjokka!!?!?!?!?!?!?????
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 18. desember 2010 #29 Skrevet 18. desember 2010 Fikk 20,8, så er normalvektig ifølge denne siden, hehe..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #30 Skrevet 18. desember 2010 17,9... Undervektig... HAdde det bare vært litt lettere å legge på seg!!! Forbaska med høy forbrenning! Skulle tro at etter graviditeten skulle jeg hatt litt mer, men neida! Og ja, jeg er tynn men ser ikke ut som jeg er syk eller noe, heldigvis...
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 18. desember 2010 #31 Skrevet 18. desember 2010 18 Sliter også med å legge på meg, men nå er jeg gravid igjen da så nå kommer nok kiloene rasende på slik som sist:D Gleder meg faktisk og håper jeg ikke går ned like mye etter fødsel denen gang=)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #33 Skrevet 18. desember 2010 Nå er jeg gravid, og da er den 21.6. Med grunnlag i vekten før graviditet, så er den på 20,3. Jeg trives aller best når jeg er rundt 55kg, og da er den på 18,6. Mulig det er i underkant av hva den bør være.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #34 Skrevet 18. desember 2010 Har en BMI på 20, og er i uke 14... Gått ned 3 kg siden jeg ble gravid, men regner med de kommer fort tilbake i løpet av de neste ukene.. Er 166cm høy og 57 kg
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #35 Skrevet 18. desember 2010 17, 6 og jeg har omtrent bare muskler...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #36 Skrevet 18. desember 2010 Har vel ikke så mye muskler med så liten bmi? Mest skinn og bein?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #37 Skrevet 18. desember 2010 12,1 % kroppsfett, 40 kg muskler og resten bein... Har ikke hatt mensen siden jeg var 14 (på 10 år) så et under at jeg ble gravid. Nå har jeg jo gått opp i vekt da, så hvis jeg skal regne BMI nå så ligger den på 21,4 og jeg har 3 uker igjen til termin... Men jeg har faktisk aldri fått høre at jeg ser for tynn ut, bare at jeg har en fin, muskuløs kropp...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #41 Skrevet 18. desember 2010 23.6. Vil ned ca 4 kg. Er 176/73 kg i dag.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #42 Skrevet 18. desember 2010 17,9 - undervekt. Jeg har tynne armer og bein, men har håndtak bak og ganske mye mage, så undervektig er å ta i!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #43 Skrevet 18. desember 2010 22,9. og føler jeg har minst 5 kg for mye..
2 små og en undulat Skrevet 18. desember 2010 #44 Skrevet 18. desember 2010 27,2. Jeg bør nok gå ned 7-8 kg før jeg er fornøyd. Går jeg ned mer enn 10 kg ser det nok ikke så bra ut på meg...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #45 Skrevet 18. desember 2010 Har ikke veid meg på en stund men tipper rundt 26.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #46 Skrevet 18. desember 2010 Min viste 23.8, normalvekt. Men jeg er for tykk.... det vet jeg..... Kanskje ikke i kilo når jeg er 175 høy og 73 kilo, men har en skikkelig hekk som gjerne skulle vært mindre. I tillegg har jeg skikkelige dinglelår som er dvaske og fulle av cellulitter.... GRRRRR
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #47 Skrevet 18. desember 2010 25.2 om jeg skal ta vekta etter sist jeg veide meg (over ett halvt år siden hos mamma) Aner ikke helt hva jeg veier nå, men tror det er litt mindre siden jeg får på meg flere bukser igjen så da går jeg innunder normalvektig tenker jeg. Har vært på overvektig, undervektig og normalvektig så jeg har ikke helt kontroll på den vekta. Fettet på kroppen får ikke bestemt seg om det vil sitte på eller ikke, har alltid spist og vært like aktiv så jeg har aldri slanket meg eller tenkt over hva jeg putter i meg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #49 Skrevet 18. desember 2010 28- overvekt... Men trodde det var mye mer. Føler meg som en flodehest! Tenker ketolysekuren tar en del av kgene... Uansett kan man ikke stole helt på BMI, mange har kraftigbenbygning også og er kraftig bygd, det måler den ikke ut i fra!!!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #50 Skrevet 18. desember 2010 Helt enig, 11:19! Noen her påstår at str 40/42 er det samme som "normalt" - hallo... Selv er jeg en desimal unna å betegnes som overvektig og jeg er fullt klar over det - lett å se at jeg burde ta av 10kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå