Gå til innhold

Jeg er så sykt sjalu....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sliter jeg veldig, det blir værre for hver dag.. Jeg og kjæresten min har ikke sett hverandre på 4mnd nå, og vi har gått igjennom så mye. Jeg sliter veldig med sjalusi, jeg er ikke sånn når vi er sammen men på avstand blir jeg gal.. Nå sitter jeg og ser på fb hans, teller vennene hans og ser på bilder av alle de damene han har der inne. Det eer mange flotte kvinner med falske pupper og det bekymrer meg... Han sa når jeg nevnte til han at jeg ville få falkse pupper at han hadde blitt veldig glad for det siden han liker det.. Nå har jeg det i hodet hele tiden, jeg krangler mye med ham, oppdaga han på en datingside for 1 mnd siden, den vi traff hverandre på via facebook, og han slettet det med engang, fant noen virkelig hore-aktige jenter på facebooken hans, han slettet dem.. En kvinne som hadde kommentert på bilde av ham før vi traff hverandre, prøvde å legge til ham igår, og han slettet henne, hun sende mail til meg da... Han fortalte også han hvorfor hun hadde svart "naughty" på bildet hans på facebook, det var fordi de hadde et sånnt forhold hvor han sendte nakne bilder av hverandre.. Jeg blir elendig...

Han er positiv, rolg og sier han skal bare holde ut til den dagen vi er sammen igjen, mens jeg føler meg dårlig 24 timer døgnet og er nærmest deprimert av dette.. Har jeg grunn til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm bare jeg som ikke kan lese svar her inne ?

Skrevet

Så irriterende kan fremdeles ikke lese svar :-/

Skrevet

Utifra det du skriver høres dere ikke så gamle ut.

Dette går mest sannsylig over.

Var selv veldig sjalu i begynnelsen av tyve årene.

Etterhvert blir man mer sikker på seg selv og den man er sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...