NostraStoria Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Ikke skyt meg nå, men må det fortelles om overalt her? Er det ikke en egen side for de som vil prate om det osv? Ikke misforstå meg, men etter å ha hengt her inne litt så får jeg mer og mer angst for at dette ikke kommer til å gå bra. Er sykt bekymra for om det er liv inni der i det hele tatt..nå etter å lest flere innlegg. Ja, jeg vet helt idiotisk. Jeg føler virkelig med dere som har opplevd noe så vondt som å miste, jeg skulle bare ønske at det alltid gikk bra og at vi ikke trengte å bekymre oss over lang tid med alle de plagene og vondtene som følger med.
☆Lille my* Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Skjønner at du er nervøs, men om du ser slike overskrifter så ikke gå inn å les. Tror mange legger dette på skravle fordi det er mye lettere å få svar her enn på de formunene ment for dette.
gulda Skrevet 18. desember 2010 #3 Skrevet 18. desember 2010 Enig i at man blir nervøs av å lese slik. Men samtidig så er det naturlig å dele alt mulig her, og en blir til og med "litt kjent" med noen. Da er det veldig ok å vite hva som har skjedd hvis den personen forsvinner, og at man også kan støtte hverandre gjennom de tøffe tingene. Så ettersom man deler at manblir gravid her, og ting i forhold til det, så synes jeg det også blir naturlig å dele hvis man opplever det tragiske å miste. Desverre er det er realitet for en del, og det er fryktelig trist og skremmende. Så enig i innlegget over at hvis du blir nervøs, så styr unna! Det er så vondt når en begynner å slite med vonde tanker om hvordan det ligger an med egen baby..
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Man kan dessverre ikke lukke øynene for alt som er kjipt, men man trenger ikke lese slike innlegg hvis man blir veldig nervøs av det. Da ville jeg heller foreslå at du tar en god og lang pause fra bim. Man blir litt smårar i hodet av så mange rare folk og meninger, og ofte kjenner jeg at jeg blir agressiv av blant annet all drittkastinga på anonym. Da kutter jeg ut bim en stund..... Man klarer fint å gå gravid uten på være på bim også. Men til saken, om spontanabort. Da jeg var gravid med min første, syntes også jeg det var litt ubehagelig med alle innleggene, det virket som om "alle" i 1 tri mistet og blødde. Og man vil jo helst ikke bli minnet på dette mens man er gravid, for man har nok bekymringer. Mange tenker: "Det skjer jo ikke meg. Det skjer bare alle andre, så da er det like greit å ikke høre om det, for det er så ubehagelig.! Men vet du hva? Det skjedde meg likevel! Ikke første graviditet, men da vi prøvde på nr.2. Og jeg hadde ikke kommet meg igjennom det uten bim! Det er godt å søke trøst og informasjon hos folk som skjønner hva man går igjennom. Så jeg mener deg må være plass ti innlegg om spontanaborter på bim, i likhet med innlegg om alt mulig annet som berører livene våre. Og jeg er faktisk glad for at jeg er en erfaring rikere, for nå kan jeg forstå hva andre går igjennom ved en SA eller MA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå