Gå til innhold

Noen her som har testet positivt sent i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sent da, og hadde du testet deg tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10/11uker var jeg på vei da jeg tok testen, jeg hadde bare en vag følelse pga at jeg merket at kroppen forandret seg. Jeg var t.o.m innom legen fordi jeg hadde funnet en kul under armhulen (som viste seg å være en ingrodd hårsekk) og hadde også ømme bryster. Jeg er litt hypokonder så jeg trodde at dette var brystkreft.

Jeg hadde hatt små blødninger en stund før så jeg trodde det var en slags mens. Hadde hatt uregelmessig mens i lengre tid, så tenkte ikke noe over det.

Fikk dilla på vaffel med brunost fra baker brun, uten å tenke noe på det:)

Brakk meg om jeg tok kosttillskuddet jeg hadde tatt en god stund. Spiste kyllingkubber en dag og det kom rett ut igjen, da begynte misstanken:)

Tok test og det var ingen tvil, jeg var gravid, innvendig ultralyd viste 10uker og 5 dager. I dag er den lille 14mnd:)

Skrevet

Var 18 straks 19 uker og hadde testet meg noen uker før men var negativ. Dagen jeg fant det ut var jeg hos legen og da testet jeg meg igjen og daa var den blanke positiv!

Hadde vært hos fastlegen min mange ganger før hvor jeg sa jeg følte på meg at jeg var gravid igjen men hun kom alltid med forklaringer på hvorfor jeg følte slik osv, og med tanken på at jeg hadde spiral så kunne ikke dette være mulig uansett ifølge henne.

Ganske seint ja!

Skrevet

Jeg var rundt 8-9 uker på vei da jeg fant ut at jeg var gravid. Men nå følte jeg meg plutselig ikke så treig likevell ;p

Skrevet

med nr 1 var jeg 12 uker ca. hadde mensen og tenkte ikke tanken før magen begynte å vokse og jeg kastet opp hver morgen

med nr 2 testet jeg en uke etter at jeg skulle hatt mensen. var negativ. testet igjen 2 uker senere, da var den positiv. ut ifra termin var jeg gravid første gang jeg testet også.

må også legge til at jeg gikk på p piller begge gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...