Gå til innhold

vil noen gjette hva jeg har i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

forrige graviditet var eneste symptomet på graviditet uteblitt mens. men jeg hadde noen blødninger under graviditeten. mistet blant annet ene tvillingen. sånn 3-4 uker førtermin fikk jeg vondt i bekkenet. ellers problemfritt.

fikk min nyyyelige gutt da:)

denne gangen er jeg 14 uker på vei.

har vært konstant trett og super, megakvalm. våknet nettopp, har også kastet opp. er sulten hele tiden men klarer ikke få i meg noe mat for er så kvalm.

hva tror dere jeg får?

(slemt å si jeg håper litt på gutt, siden jeg er så fornøyd med å være guttemamma? og for all del, blir ikke ksuffet men like lykkelig av å få jente også:) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det er en gutt :) det trodde jeg før jeg åpnet selve innleget også :)

Skrevet

Tror ikke det har med kjønnet å gjøre om du er kvalm. Jeg hadde like symtomer som du har nå, med gutten, med jenta var jeg småuggen hele svangerskapet, men ikke råkvalm som med gutten. Ellers vokste puppene med gutten, ikke med jenta. Uten at jeg tror det er noen sammenheng der.

Skrevet

En kamelon. Halvt kamel og halvt melon

Skrevet

haha, mente hva slags kjønn :P vet vel at jeg har et menneske der inne. og kanskje ikke symptomer har noe å si, men bare skrev de opp sånn i tilfelle :)

Skrevet

Dey kan godt være gutt denne gangen også. Jeg har to veldig ulike svangerskap bak meg (svært kvalm sist gang, ingenting første) og det har vært gutter begge gangene :)

Skrevet

Det blir gutt! Det er jeg 50% sikker på!

Eller jente.

Skrevet

Kattunger... Helt sikkert! To svarte, en rød og en grå...

Skrevet

hoho moroklumpen, vurdert komikerbransjen? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...