Gå til innhold

Jeg trivs bedre på jobb enn hjemme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i alle fall mye mer sliten etter en dag hjemme, enn jeg er etter en dag på jobb:)

Jeg syntes det var deilig å begynne å arbeide igjen etter et år i permisjon, i alle fall, men synes det fortsatt er litt tabu å si det:)

Skrevet

Da må du gjøre noe med hjemmesituasjonen din.

Skrevet

Enten det eller så har du en veldig morsom jobb. Det er lov å trives på jobb, ikke noe galt i det. Viktig å sette pris på jobben sin og det livet man har der for det er jo så stor del av han. Men for din del så ville jeg prøvd å ta tak i hjemmesituasjonen og prøve å glede deg like mye over de små, nære tingene også.

Skrevet

21:39 - hvorfor det? trivs supert hjemme, bare trivs bedre på jobb;)

hi

Skrevet

Ja, har det på samme måte. Derfor har jeg gradert uttak og jobber 60% perm 40%, mannen det samme. Får det beste ut av begge deler

Skrevet

Samme som mannen min det.

Han jobber på sjøen.. borte noen uker og hjemme noen uker.

På jobb er det kun voksne mennesker å forholde seg til. Han står opp rundt 7.30 og får i seg frokost noen andre har lagd til han. de ha mannskapskokk og får servert varm frokost i tillegg til brødmat+++

kaffe er tilgjengelig overalt og det er sjeldent stress.

Nyhetene får han med seg hver dag.

Han får 3 varme måltider servert og kan spise så mye han vil. Han får rommet sitt vasket jevnlig, tilgang på gratis kino, treningsrom, svømmehall og de har en massør som er der 3 dager i uka.

det er reatauranter han kan gå og spise på hver kveld om han vil ha noe varm mat sent på kvelden. han fryser aldri fordi det er varmt og lunt inne på skipet.

Han har tilgang på en snacksbutikk til enhver tid med veldig lave personalpriser..+++

Han trenger aldri vaske, aldri roe ned et gråtende barn...

Hjemme må han bidra med vasking, passe barnet vårt og ta ansvar, skal han på butikken, må han kjøre bil muligens måke for å komme seg avgårde.

Skal han ha mat, må han ordne det selv med unntak av middag for den lager jeg hver dag.

Man må bære ved for å få fyr i peisen, og kan ikke sette seg ned når som helst og skrøne og drikke kaffe med kompiser. Det må avtales og de må gå/ kjøre for å møte hverandre..

Så min mann trives bedre på jobb enn hjemme! Men det gjør meg ingenting.. trives veldig godt mens han er på jobb selv jeg.. Mindre klesvask, mer variasjon i mat og en roligere unge som får oppmerksomhet fra sin mor når han trenger det...

Men også godt når han kommer hjem igjen.. Sex, sex og prat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...