meg & to små vampyrer Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Lurte på å spørre det om noe i forbindelse med inngrepet... eller om hva som er normalt nå etterpå.
2søtesmåh Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 ER her nå) Sitter på jobb, har hatt lunsj nå, legger DIB i bakgrunnen så ser jeg med en gang om du svarer:o) Hva lurte du på?
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2010 Ok, mulig ekkelt spørsmål... men ... ehh, du begynte ikke å blø kraftigere etter en stund du? Jeg begynte med det forrige uke og mer og mer, med menssmerter. Lurer på om jeg bare får vanlig menstruasjon og det er det at inngrepet ikke var så stor suksess... Men så står det i infoen at det kan være komplikasjoner også... med smerter og blødninger. Ringte sykehuset, men de brydde seg ikke så lenge det ikke fulgte feber med. Er litt småredd det ikke funker nå...
2søtesmåh Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Jeg blør av og på hele tiden jeg...Nå i dag har jeg ikke blødd bl.a,- enn så lenge..Men har hatt flere slike dager,også plutselig kommer det en del mens jeg er på do, eller at jeg ser i truseinnlegget at det har kommet en del.... Hadde litt murringer i helga, men i og med at jeg begynte på sukkerpillene på fredag, så antar jeg det henger sammen med det..Og gynekologen min sa at menssmertene kunne forbli der, selv om man sluttet og blø/blødde mindre..:FOrdi alt ellers er intakt og fungerer som det skal.....Men som regel blir slike ting også mildere..Kan jo være "arrvevet" som kommer ut? SOm med renselsen etter fødsel? Trener du? Jeg begynte og trene 4.døgnet etter inngrepet, og det hjalp på og "få ut" mer blod i begynnelsen....FOr jeg syntes jeg blødde "for lite"....faktisk. Var redd at det som skulle ut ikke kom seg ut..... OGså spørs det kanskje når i syklusen du gjorde inngrepet? JEg gjorde det akkurat 6dager etter jeg var ferdig med siste menstruasjon...Så antar at jeg har mensen nå, iblandet fortsatt "renselse" etter inngrepet..... Håper det går bra ,med deg ) Btw, har du hatt "annen utflod" enn rent blod? Jeg har hatt kun friskt, rødt blod iblandet slim,- ikke noe størknet blod, eller "ekkel utflod" de snakket om.......Som om det ikke koagulerer på en måte......
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2010 Ja, greia var jo at blodet ble lysere og lysere og nesten borte og så plutselig begynte det å øke på... Ja, har hatt annen utflod. Men ikke noe koaguler eller noe før nå da... Ja, tror kanskje det er mensen... æsj....
2søtesmåh Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Jeg tror du må vente litt...GI det litt tid ) For som sagt, jeg har trodd jeg var ferdig med å blø, så kommer det mer og mer igjen ) Hadde ikke tenkt og glede meg/bli skuffet før i januar og mensen jeg skal/skulle ha hatt da ) Bruker som sagt p-piller, så vet jo når mensen skal komme...... Og jeg trodde første gang jeg var ferdig med å blø tirsdagen etter inngrepet. (jeg gjorde det onsdag 1.des), -men DET gjorde jeg altså ikke.Holder på enda, og er 3 uker siden på onsdag som kommer...SÅ ja, det har kommet og gått til meg også, kan jeg vel konkludere med....Til og med hatt sex, og ikke merket noe "negativt" i forhold til det...Skulle jo vente i 2 uker, minst....SÅ jeg anser at alt er som det skal...
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. desember 2010 Jeg får ikke lov å ha sex før minst 3 uker etter jeg da... Og når det blør masse må jeg bruke bind, noe som er et problem når man faktisk må ut blant folk og blør masse... Liker det ikke.
2søtesmåh Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 Har ikke vært så mye nei....Jeg bruker tena mini...Truseinnlegget jeg bruker til vanlig (kan lekke litt nå og da..Liker og være forberedt.Selv om det skjer en gang i uka,- maks....) Tror det er det nest minste truseinnlegget Tena har.....Mye bede enn libresse og always sine truseinnlegg, litt tykkere enn de, men mindre enn vanlig bind..Og puster mye bedre og gjør at man er luktfri, uansett utflod eller "lekkasje":.. Kan IKKE bruke det når jeg har mensen, men har brukt det de siste to ukene etter inngrepet, og holder lenge...Har vel hatt uhell i og med at det ikke har "vinger", slik at det kommer "utenom" innlegget, men ikke blødd gjennom,- laaaaangt derifra.....Så om du blør mer enn DET så er kanskje litt mye??? Huff, vanskelig dette..Men igjen..Jeg har trent hver dag siden jeg prøvde første gang, og syntes som sagt at jeg fikk ut "Litt ekstra" under anstrengelsene da.....Og det KAN jo være årsak til at det er mindre nå? Håper VIRKELIG at det har gått bra med deg altså...Huff, føler INDERLIG med deg.....Men samtidig så gir du meg håp om at det arh funket for meg, siden det virker som jeg har det bedre enn deg nå.....Om du skjønner hva jeg mener....Men nå hadde jeg det ille dagen inngrepet ble gjort, så mulig at dette er takken min ) Isåfall, VELDIG glad for den....Men husk også at jeg er nesten en uke foran deg i løypa også)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2010 Jeg vet ikke helt hvor mye det er- Bare merket at det ble mer + vondt. Hmm- Ja, håper det funker for en av oss:) Sikkert deg ja. Jeg har ikke blødd mer ved trening. Du er lenger frem i løpet ja. Og vi må vel vente 3-4 måneder før vi ser resultatene våre sier de. Rart at du får lov å ha sex mye før meg forresten. Ikke at det frister når man blør med magesmerter altså, men allikevel...
2søtesmåh Skrevet 20. desember 2010 #11 Skrevet 20. desember 2010 VI er vandt med å kjøre brannbil, for å si det sånn..FOr så uregelmessig og ofte jeg har blødd i perioder hadde det vært null sex i laaaaange tider om vi ikke gjorde det..Men blødde veldig lite da når vi gjorde det sist,- og begynner nå og spekulere i om jeg tok feil..At jeg skulle ha ventet i 3 uker.....VEl, vel, det gikk bra da..(tror jeg iallefall) 3-4 måneder? DET har jeg heller ikke fått med meg:o) Ha-ha...Må smøre oss med tålmod da...Men til sommern må man tro alt er i orden:o) Jeg kommer til å bruke p-piller mest sannsynlig nå i ettertid..Om jeg ikke slutter og blø helt da..DA kommer jeg til å prøve uten i noen måneder...
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #12 Skrevet 20. desember 2010 Jeg blør jo bare av p-piller... i tillegg til at min kjære er sterilisert da, he he:) Vi lar jo være pga infeksjonsfaren... men jeg kommer til å bruke tampong om det ikke gir seg snart. Blæ så mye jeg hater blod. Ja, 3-4 måneder skal man se sa de. Da har det stabilisert seg. Så kan man evt gjøre på nytt eller fjerne livmoren.
2søtesmåh Skrevet 20. desember 2010 #13 Skrevet 20. desember 2010 En gang til? ALDRI I VERDEN!!!! Så OM det ikke blir bra resultat, eller noe jeg føler jeg kan leve med, så MÅ jeg få fjernet...For vil IKKE ha en slik ettermiddag/kveld igjen..)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 20. desember 2010 Men å komme seg etter å fjerne en livmor er jo ganske stor og smertefullt sier de. Er det ikke 6 ukers sykemelding og greier? tror ikke det er såååå mye bedre...
meg & to små vampyrer Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #15 Skrevet 25. desember 2010 Dytter litt jeg, for å spørre hvordan det går med deg? Jeg blør bare mer og får mer smerter. Nå er det sort blod tidvis og sånne koagulerte klumper. Og menssmerter hele tiden. På onsdag hadde jeg en runde med så kraftige smerter som under siste fødsel. Ikke bra. Føler meg ganske slapp også. Men ikke noe feber eller noe da. Kanskje ikke så rart jeg er slapp når jeg blør 40-50 ml i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå