vekten desember baby Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Er veldig spent på når han kommer. Har hele tiden sagt at jeg er sikker på at han kommer mellom jul og nyttår, men nå har jeg plutselig på følelesen av at han kommer før. Blir det jul hjemme eller på sykehuset? Hmm blir spennende
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Dere får i alle fall verdens beste julegave!
tigergutt<3 Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Vi har termin på julaften, men jeg vil helst vente til januar.... Dette er vår 3. så er nok ikke like spent denne gangen på når det skjer, men gleder meg kjempe mye til å treffe lillebror. Men håper at vi får feiret julaften med de to andre så kan det skje når det måtte etterpå.
littlefairy Skrevet 18. desember 2010 #4 Skrevet 18. desember 2010 menstermin er 24, ul-termin 23, så jaaa det er spennende!!!! hååper han kommer nååå jeg... er så veldig klar.... og har ikke lyst å ligge på sykehuset på julaften altså! men skjer det, så skjer det :)
mulle-mamma Skrevet 19. desember 2010 #5 Skrevet 19. desember 2010 Her er også termin julaften. Jeg trodde egentlig at det vil gå over nyttår for en ukes tid siden, men i går morgen fikk jeg det plutselig for meg at NÅ er jeg KLAR. Mange rundt som har mast lenge om at "nå må den vel komme snart", mens jeg ikke har hatt noen følelse på det. Igår kom imidliertid "føderoen" - nå er JEG klar. Men jeg har gått over med begge de to andre, så det kan jo fortsatt bli både romjul og nyttår... Spennende er det!
curlymamma Skrevet 19. desember 2010 #6 Skrevet 19. desember 2010 har termin 27.men kan komme 24:)håper han holder seg inne til etter jul .eller kommer før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå