Gå til innhold

Romeron

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er Remeron du mener, så blir mange veldig trøtte av dette.

Skrevet

testa en kvart av en 15mg tablett en gang.. Det tilsvarer vel sånn ca 3,25mg og jeg lå totalt utslått på sofaen og siklet hele kvelden. Klarte nesten ikke snakke. Sov i 14 timer og gikk i zombie tilværelse neste dag. Sov som en stein neste kveld igjen. Spiste som en hest innimellom. Får en sinnsyk matlyst av disse tablettene. Det er en ganske gammel form for antideppressiva og brukes stort sett til ungdom ettersom cipralex (som er preparat nr 1 ved angst/depresjon i dag hos voksne) kan skade hjerner som ikke er ferdig utviklet. Jeg var ikke deppa eller noe sånn, bare fikk spørsmål om jeg kunne sjekke om jeg ble trøtt av den...OG DET BLE JEG!!

Skrevet

Fikk det en gang jeg hadde vært våken i over tre døgn for å få sove, sovnet til slutt. Men var helt ødelagt neste dag.

Skrevet

På dagen også? Jeg skal bruke dem mot søvløshet. Har 5,5 timer til rådighet til søvn hver natt. Vil jeg få problemer med trøtthet på dagen da kanskje?

hi

Skrevet

Dytter litt jeg. Og spør samtidig. Legger alle på seg? Det virker sånn ut i fra erfaringene til folk. Noen som IKKE la på seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...