Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Jeg ønsker meg en sistemann (nr 3). Syntes det er stusselig med to barn, selv om jeg har dem mye alene. Kommer fra en enorm søskenflokk selv og vi har det utrolig kjekt sammen. Vil gjerne gi våre 2 et søsken til, og oss et barn til. Tid har vi nok av, og sove skal vi i graven. HOHO, neida, men vi har mye å gi. Dere da? Hvorfor vil dere ha mer enn 2?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har ikke så mye familie på min side og i tillegg er jeg enebarn, vil så gjerne at barna mine skal ha flere søsken å støtte seg til den dagen vi ikke lengre er her.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Jeg er selv enebarn, og vet hvor kjedelig det kan være.. Jeg elsker barn, føler jeg har hjerte til flere i mitt hjerte, og synes at hvert barn er en utrolig stor gave! Livet i seg selv er for meg mye mer verdt enn det materialistiske. Ser jo allikevel at barna mine blir behandlet "som om de var enebarn" materialistisk sett, selv om jeg vet de ikke hadde hatt vondt av å arve av hverandre feks. Jeg trives veldig godt hjemme, og ofrer gjerne deler av min yrkeskarriere for barna mine. Jeg lever og ånder mye for barna, de er på en måte de som skal føre generasjonen etter meg videre, og dette betyr, for meg så mye at jeg er villig til å ofre store deler av min egen frihet. Ble forøvrig mamma for første gang måneden etter jeg hadde fylt 20 år, er nå 31 og venter nr. 5:-)
Monajenten Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Som en annen skriver, har jeg også veldig lite familie. Det samme har samboeren min. Min søster har også bodd i utlandet i fem år, og da var jeg "alene". Det syns jeg har vært trist. Derfor ønsker jeg å få ihvertfall tre barn, både for å forstørre familien, og fordi jeg vil at de skal være flere enn to.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Kan ikke gi et klart svar på hvorfor. Føler bare av hele mitt hjerte at jeg ønsker et til. Vi har økonomi, masse kjærlighet og overskudd. Har jente og gutt så det har ikke med kjønn å gjøre heller.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Enebarn selv, mannen har 2 søsken. Vil at barna mine skal ha flere søsken, og er fasinert av å se forholdet mellom de utvikles, siden jeg ikke har vært en del av det selv. Har ikke så stor familie, så lager min egen! ; ) (Sammen med mannen, da, seff.)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 samme er. enebarn, mistet mamma tidlig. har lyst til at barna mine skal ha flere nære enn det jeg hadde. samt at jeg syns det var helt utrolig med den søskenkjærligheten som var mellom de to første... vakkert... men det ble litt mer hektisk enn jeg hadde trodd da... puh
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har vokst opp i en liten familie (i likhet med flere andre som har svart) og ønsker at barna mine skal ha flere rundt seg enn jeg hadde i oppveksten. Var enebarn til jeg var 10 og bodde et sted uten andre barn i nærheten, så følte meg mye ensom og alene både i helger og i ferier. Jeg ser at mine to barn har utrolig stor glede av hverandre, og ønsker at de skal få enda flere å spille på. I tillegg er jeg veldig glad i barn, og synes de er utrolig skjønne og fantastiske! :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har tre og mener fortsatt at to ikke er "bare" ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå