Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Mannen min har vært på jobb i USA, og båten skulle gå til Norge nå i julen, derfor ble det mannskapsbytte på Bahamas.. Skulle komme hjem i dag, og vi troppet opp på flyplassen for å hente ham. Flyet kom ikke ned pga vind, så jeg regnet med at han kom med flybuss fra neste flyplass.. Men så ringer han for en time siden, han er fortsatt på Bahamas, han og tre andre fikk ikke flybillett hjem da de andre dro. Hadde ikke fått gitt beskjed før i kveld pga annen strøm"greie" der så mobilen og dataen var uten strøm, og han husket ikke nummeret mitt..(lånte mobilen til en av de andre som er strandet) Nå har jeg sjekket litt, og tidligste han kan komme seg til London er i morgen, og da er han ikke her hjemme før sent på søndag kveld.. Faen jeg er så sur, den helvetes jobben hans ødelegger alltid alle planer vi må ha!! Men lite jeg kan gjøre liksom, må bare bite meg i det og stå på.. Dritt altså!.. Bare godt å få ut litt frustrasjon!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Vet ikke helt om jeg hadde gått på den altså?? Husket ikke nummeret ditt? Hva med +47 1881, eller www.1881.no da? Det husker han vel? Kanskje det var bittelitt fint på bahamas og det hadde vært bittelitt fint å være her en dag ekstra?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Men han kommer i det minste hjem i god tid til jul. Min var også i USA for noen år siden og skulle fly hjem 22. Alt gikk galt og tilslutt satt han strandet et sted og fikk ikke fly hjem før 2.juledag. Jeg satt syk hjemme med barna så han presset på de på flyplassen og klarte tilslutt å komme seg med et fly som fikk han hjem sent den 23. Men julegaver ble det lite av, han hadde kjøpt alle våres på jobbturen og de forsvant på veien hjem. Så du får trøste deg med at det kunne vært verre.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Ventet meg nok at noen skulle så slike tanker i hodet mitt, men nei, jeg tror nok mannen min helt oppriktig mye heller vil komme hjem til oss enn å være på reisefot, særlig nå før jul. Hadde han hatt lyst til å bli et par dager på Bahamas hadde han spurt meg om det var greit, og jeg hadde sagt ja, så ingen grunn til å lyve og dikte opp historier!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Ja, heldigvis kommer han hjem før jul! Men vi skulle jo kose oss så mye denne helga, hente juletre, shoppe julegaver og bare være sammen! *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå