anette staiiiiii Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Og slutter å drikke denne flasken klokken 12 på natten,når kan man amme igjenn da?tenkte begynne vorspiel klokken 19.00 ta en flaske vin og siste vin glasset klokken 12...
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Kommer ann på hvor gammel babyen er. Dersom babyen er under 4 mnd er det best å vente til du har lov å kjøre bil igjen. Om babyen er f.eks. 8 mnd kan du nok amme igjen etter 5-6 timer.
anette staiiiiii Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2010 Baben er 5 mnd... sliter litt med flaske her skjønner,og jeg har så himla lyst på en tur ut i morgen....
lille sprelle Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 hvorfor i all verden må du drikke en hel flaske?
Sweet Amber Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Kanskje det er en god vin og hun ikke MÅ men VIL
♥ McQueen♥ Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 I en flaske er det ca 5 glass, så hvis hun vil på vorspiel kl 19 først og skal slutte å drikke kl 12 er det ca 1 glass i timen. Det er jo ikke noe å si på vel???
GreitÅVæreAnonym Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Sier som sweet amber; hun MÅ nok ikke drikke ei hel flaske, men vil kanskje ta seg en fest. Godt å kjenne rødvinen varme og suse litt i hodet;) Kos deg med vinen det går sikkert greit å amme etter 7-8 timer
Mrs. Bouquet Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Når man først har åpnet en flaske så MÅ den drikkes opp. Må tenke på miljøet!
anette staiiiiii Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 17. desember 2010 heh,gode poeng her jeg tenker på miljøet og rødvin er godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå