<3 duracellkanin <3 Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 jepp jeg er kristen! men er OVERHODET ingen fanatiker
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Ei jeg kjenner som sliter veldig med vonde tanker, angst osv. Hun trenger rett og slett å bli bedt for! Samtidig en liten gutt med hjertefeil.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Jeg synes du skal lage en ny tråd der du allerede i hovedteksten beskriver hva du ønsker. Det kan være flere her som vil be for dem enn det du tror. Kanskje ikke så mange som trykker seg inn her, men som vil gjøre det om de visste hva det var om.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Ville ikke "plage" folk som overhodet ikke er kristne. Noen syns det er helt latterlig, og jeg vil ikke provosere noen.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Redd for å provosere folk som ikke syntes noe om kristendom osv. Derfor skrev jeg det ikke i overskriften.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 jeg skal be for dem jeg! jeg har også drevet litt med healing så jeg kan sende litt av det også er disse to i nærheten av hverandre?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #10 Skrevet 17. desember 2010 Ups trodde ikke den ene ble lagret, skjedde et eller annet her. Ja,ja..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #11 Skrevet 17. desember 2010 Tusen takk. litt i nærheten. Men healing, hva går det ut på? Må spør siden jeg er skeptisk
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #12 Skrevet 17. desember 2010 healing går ut på at jeg kanaliserer positive energier til dem. dette vil da føre til at de "negative" energiene hos dem ikke får like god plass.. og derfor må bort. det kan hjelpe dem mye. jeg har selv blitt frisk av både fysiske og psykiske sykdommer med healing. men om det funker er individuellt..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #13 Skrevet 17. desember 2010 Okey, bare skeptisk til det av natur Men om det ikke kan gi noe negativt i noen form så. De trenger forbønn, måtte dette bare gå bra!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #14 Skrevet 17. desember 2010 jeg forstår at folk er skeptiske. men det kan ikke gøre noen ting verre i allefall jeg sender bønner, healing, og alt jeg kan! så får vi bare håpe.. for håpet er jo det viktigste vi har! det er utrolig bare hva håp kan gjøre lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå