Gå til innhold

Forkjølet - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp - jeg har blitt så forkjølet! Er uke 39 nå og blitt potte tett i nesa og hoster. Det verste er egentlig at jeg fra før sliter med bekkenet, det sitter veldig i lysken på ene siden. Og nå gjør det så skrekkelig vondt i lysken hver gang jeg må hoste eller nyse! Det er nesten så jeg må le litt, men det gjør altså vondt!

Noen som har gode råd mot forkjølelse som kan brukes sånn på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitronvann, ullsokker og en varm dyne;) God bedring!

Skrevet

Peppermynteolje kan dempe hosten. Jeg har vært konstant forkjølet de siste 3 månedene og har drukket en del varmt vann med peppermynteolje i. Har hatt litt honning i blandingen også. Ellers er det ikke noe i veien for å bruke litt nesespray, i terapeutiske doser.

Forsøk å krysse beina når du hoster eller nyser. Det kan være med på å stabilisere bekkenet.

God bedring!

Skrevet

Takk for råd. Peppermynte skal prøves. Ullsokker er funnet fra og de to eldste barna er så heldige å få være hos min tante og onkel noen timer så jeg får slappet av litt. Og jeg må bøye meg sammen når jeg hoster, det hjelper litt ja - klarer ikke krysse beina - hihi. Mye merkelige man skal få - vondt i bekkenet når man hoster har jeg hvertfall ikke vært borti før. :) Skal lage en kopp te med honning nå og ta det med ro noen timer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...