Gå til innhold

noen som spår her nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har drevet litt med dette.. men har ikke gjort det så mye uten å se personen jeg "spår"...

jeg vil heller ikke kalle det å spå men å lese energier ;)

var det noe du tenkte på?

Skrevet

vil du lese energiene mine? Ikke anonyme over her da,men spør alikavel, vist du vil. Takknemmelig for svar:)

Lurer på om det blir flere barn? evt når og kjønn

Hilsen k

Skrevet

Hyggelig om du har lyst til å prøve å "spå"

*Kan du se noe på kjærligheten, når jeg får kjæreste?

28.05.84

Skrevet

til HI

jeg får av en eller annen grunn inn at du allerede er i et forhold? eller på god vei?

i allefall er det noen som har en spesiell plass i tankene dine. og denne personen synes nok det samme om deg.

hadde jeg ikke visst bedre ville jeg sagt at du allerede er i et stabilt og godt forhold... så du har nok en meget spesiell plass i hjertet til noen ;)

har ting vært trøblete for deg i en periode nå?

får liksom følesen av å føle meg alene.. selv om jeg egentlig ikke er det. kan dette stemme på deg?

at selv om du er i sammen med venner og familie så føler du at ingen "ser" deg?

vel uansett så tror jeg du får en bedre periode nå enn på lenge!

Skrevet

28.05.84

Veldig riktig at jeg ikke føler at noen "ser" meg, særlig familien. Og har ingen gode venninner siden de bare er ute etter å forandre meg og si negative ting om meg...

Jeg er ikke i ett forhold nå, så lurer på om du kan få inn energi på han? Kan det være en eks? Noen mer ting du føler på han?

takk for svar!

Skrevet

Til K

jeg får ikke inn så mye her..

eller.. det jeg får inn er veldig difust..

så kan nok ikke si hverken ja eller nei. men tror nok muligens det blir en stund til neste barn.. mulig at dette er pga av noe fysisk?

men joda. det blir kanskje fler.. og i såfall føler jeg at det er en jente.

er noen av dere rødhåret? fikk plutselig "rødt hår" inn i hodet :)

Skrevet

muligens en eks ja. men det er nok ikke den forrige.. du må nok lenger tilbake i tid. muligens flere år.

men jeg har litt problemer med å få inn noe mer om han.. tror kanskje dette er en du ikke har hatt kontakt med på lenge.. men som du traff igjen for en liten stund siden.

tror han er litt sjenert. litt forsiktig liksom..

og som jeg skrev i sted så tror jeg du vil få det mye bedre på det psykiske planet også!

de som ikke ser deg som den du er vil kanskje trekke seg ennå mer unna i en liten periode, for så å komme tilbake med et helt nytt syn på deg.

:)

Skrevet

takk for svar. Jeg har ikke truffet på noen som jeg har hatt et forhold til fra før. Men kanskje det er en som jeg har vært sammen med for flere år siden.

Bra med bedre på det psykiske planet.

Har du noen mer som kan være interessant?

Tusen takk for svar, veldig mye interessant og takk for at du tok deg tid til å "se" på meg!

28.05.84

Skrevet

hmm.. er litt redd for å si hva jeg får inn her faktisk.. for jeg ser ikke flere barn.. men mulig jeg tar heeeelt feil altså!

som sagt så har jeg ikke gjort dette uten å se personene før så mulig at jeg får inn andres energier..

men du har barn fra før ikke sant? eller mulig du allerede er gravid men at dette er den siste.

får i allefall ikke inn flere graviditeter desverre.. :(

men som sagt så må du ikke bli lei deg eller noe! for jeg kan ta HELT feil!

Skrevet

jeg får inn at det er EN person i familien din som sårer deg mer enn andre.

stemmer det?

og jeg føler at dette er en veldig "sterk" person, som får med seg de andre på "sitt lag"..

at det muligens er hos denne ene personen hovedproblemet i familien ligger.

det er synd å si det men jeg tror denne personen kommer til å oppleve noe snart som snur verden på hodet for h*n..

og at dette fører til det nye synet på deg OG andre.

og den opplevelsen er nok ikke positiv.. men som sagt så kommer det jo noe positivt ut av det til slutt.. for det endrer denne personens syn på hele tilverelsen.

Skrevet

Hei:)Jeg er en jente født 09 .01 .1981.Hvordan vil helsa mi bli fremover,hva med jobb og kjærligheten??? vil jeg noen gang få flere barn.håper på svar.hilsen malin:)

Skrevet

28.05.84

Jeg har fått høre at det er en eller to i familien som "går bort". Og den personen som jeg tror du beskriver først er datter/sønn av den som "går bort". Ja, ihvertfall tror jeg at du har helt rett.

Skrevet

Til Malin

helsen din blir nok bedre.. er du sykemeldt eller ufør eller noe lignende for øyeblikket?

tror at du kommer til å få en "nedtur" før ting snur og blir bedre.

mulig at det er på det psykiske planet det blir verst.

men det kommer til å bli bedre om en stund.

jeg ser flere barn. om det er biologisk eller adoptert vet jeg ikke.. men det blir nok flere..

når det kommer til jobb så føler jeg at du av en eller annen grunn kommer til å måtte "skifte beite".. vet jo ikke hva du jobber med, men jeg tror at du kommer til å velge noe annet enn det du gjør nå eller tenker å gjøre.

mest sanynlig fordi det er noe fyskisk med din kropp som "krever" en endring..

kjærligheten ser jeg desverre ikke noe.. men tror det er fordi jeg begynner å bli sliten nå.

så derfor kan jeg desverre ikke svare deg på den.

Skrevet

håper dere har fått noen svar som kan hjelpe dere.

jeg merker godt at jeg blir sliten av å lese så mye energier..

så nå takker jeg for meg for i kveld.

håper i allefall at jeg har hjulpet dere ;)

hilsen "spådama" :P

Skrevet

Hei:)Takk for svar.mye som stemte her.Jeg er ufør.og føler vel at ting ikke blir bedre .Sliter med depresjoner å angst.Føler morsrollen er veldig tøff fordi jeg egentlig har nok med meg selv.men kjemper meg igjennom livet.vet ikkke hva jeg skal gjøre for å få det bedre.det siste halve året har jeg vært veldig mye slapp.har tatt blod prøver men ingen ting galt.nesten så jeg lurer på om det er noe annet galt siden jeg alltid er i elendig form..Takk for at du tok deg tid til meg.hilsen malin:)

Skrevet

Takk for du tok deg tid "spådama"

Meg var litt difus sa du, det kan nok stemme, siden vi ikke har bestemt oss for om vi skal ha flere, vist det blir, blir det om noen år. Men ingen med rødt hår, ikke i slekten, så tror det ska litt til før det dukker opp.

Takk igjen hilsen K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...