Gjest Tale30 Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Jenta vår ser ut til å slite litt med å løfte vekten sin fra et trinn til et annet, akkurat som om hun er svak i lårene. Normalt eller unormalt?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Jenta mi går ikke alene i trapp, holder enten oss i hånda eller gelender.
Gjest Tale30 Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Jenta vår går heller ikke trappen helt alene, men likevel sliter hun liksom når hun skal ta med seg overkroppen opp til neste trinn (litt klumsete forklart, kanskje) Det er jo slik at jeg har utsatt å la henne gå alene i trapper, og kanskje er det grunnen. Hun blir to år nå i slutten av måneden (siden toåring kan være alt ra nettopp fylt to til nesten tre.)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 jenta vår på drøyt 2,5 år har nå så vidt begynt å gå på hvert annet bein i trappa (støtter seg på rekkverk). Det er noe som sjekkes ut på 4-årskontrollen så vidt jeg vet. Vanlig variant er å gå ett trinn av gangen og støtte seg til noe.
Gjest Tale30 Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 Ok, da er det kanskje normalt Jeg får i alle fall bite tennene sammen og la henne forsøke seg. Men barnehagen mente at jeg skulle fjerne trappegrinden hjemme fra stuen og ned til kjellerstuen. Jeg syns det var litt merkelig for jeg forklarte hvilken trapp det var. En bratt vindeltrapp med hull mellom hvert trinn. Rett ned i betonggulvet. Er jeg hønemor? Lar henne gå un der oppsyn nå, men vil ikke la det gå på lykke og fromme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå