Gå til innhold

Barnevogner! hjeeeelp!


FrøkenHøygravid!

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt veldig usikker på ossen barnevogn jeg vil ha alikevel, har vært veldig på emmaljunga egde duo men har åpnet øynene litt mere for andre vogner også.. Hva slags merke har dere erfaring med og har vært fornøyd med ? og eventuelt hvorfor ? hehe trenger litt hjelp og råd her =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har brukt emmaljunga edge duo i tre år nå og den er i så god stand at nestemann skal overta den. Kan nesten ikke se at den har vært brukt selv om vi bor på gård og den har blitt brukt på ujevnt underlag så og si hele tiden. Den har også blitt frakta til og fra barnehagen hver dag de siste to årene! En annen fordel er at den er romslig så selv vår store gutt kunne bruke babybagen lenge. En ulempe er at den er litt tung. Vi har heller ikke tatt den med oss til syden da den jo er stor så da har vi hatt en enklere paraplystrille i de ukene! Anbefaler Emmaljunga på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutter meg til rosen, gå for emmaljunga! Edge duo kjøpte vi til nr 1, fantastisk vogn, nr 2 skal arve denne. Har brukt en og samme vogn til barn nr 1 og trengte ikke noe annet. Når vi er på ferie (m fly) leier vi bare vogn på destinasjonen. Mest fordi jeg ikke vil ha vogna skadet i transporten, fullt mulig å ta den med på fly... Var på kypros i september, og der "krydde" det av div emmaljunga vogner :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en emmaljungavogn som vi har brukt til våre to eldste, men den skal ikke sistemann ha. Jeg synes den er for stor og tung (dessuten sover minstemann i bhg enda). Her satser jeg på å kjøpe en TFK joggster twister. "Alle" som har den skryter av den og vi synes selv den virker kjempegod etter å ha prøvd venninner sin og sjekket den ut i butikken... Tenker å kjøpe enten brukt eller fra utlandet (kiddies24.de).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig fornøyd med TFK joggster twist, vi har ikke hatt annen vogn og nå som vi venter nr 2, vurderer vi også å kjøpe den som søskenvogn (da Mini bare er 14 mnd når han blir storebror). Har ingen venner som har edge duo, men noen som har emmeljunga city cross, og de er fornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott =) tusen takk for gode svar alle sammen :) Da blir vi nok med en emmaljunga til slutt =) ha en fin jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå...siklet leeeeeenge på denne selv!! Så fin,,,

Men vi endte opp med en Simo Kombivogn... Har masse venner som har brukt denne, og vært superfornøyde...! :-D Visstnok litt tung, men veldig greit å kunne ta ut bagen siden jeg må opp trapper til leiligheten..og lett å få deler om det er noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns vogn valg er vanskelig :/ hmmmm. men har desverre hatt dårlig erfaring med simo kombivogn tidligere så tørr ikke satse på den igjen. Men det er jo forskjellig fra person til person og ossen man liker å ha vognen for min del syns jeg simon har en veldig jynge tedens hehe ., =P men de er utrolige fine de vognene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Simo kombivogn vi for den har jeg flere venninner som er fornøyde med. Den holder i kvalitet, blir ikke skeiv og har STOR bag med plass til voksipose. Hadde Brio kombi med nr 1 og understellet ble skeivt og den var tung å trille og dårlig kvalitet på. Hadde Basson kombi med nr 2 og kallersen ble ikke stram på den, handtaket skallet av gummien med å bare stå i litt regn og stoffet ble fort missfarget. Ei venninne har kjøpt Emmaljonga og er fornøyd med den bortsett fra at bagen er liten og vogna ellers mye dyrere enn de andre merkene...Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen :) handlet vogn for 4 dager siden og endte opp med Emmaljynga egde duo farge silver stitch var 40% på alle vognene på barnashus :D Så tror jeg fant det rette valget for meg :) lykke til med vogn valg for dere som ikke har bestemt dere helt enda =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Bugaboo jeg også! Gleder meg stooort til å ta den i bruk :) Har bare hørt fine ting om vogna og alle jeg kjenner som har den er sååå fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...