Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Vi kjøper en HDPVR-dekoder til hverandre. Gleder meg. Passe bra siden vi kjøpte ny flatskjerm til jul i fjor.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Vi skal egentlig ikke kjøpe gaver til hverandre, men jeg snublet over en kaffekopp med integrert presskanne-funksjon, og den klarte jeg ikke å motstå til min mann som elsker presskannekaffe :-) Så blir en slik. Har informert om at jeg har brutt regelen om å ikke kjøpe også, men at det ikke er noe dyrt eller stort jeg har kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 En vinterjakke og pysjamasbukse:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 topgear billetter og hotell , sender han med en kompis. bukse og genser
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Barbermaskin (sånn som han kan bruke i dusjen, så jeg slipper hår på vasken) Så får han en liten kompakt høytaler til Ipoden og tråløse hodetelefoner til PCen =) Håper mannen min blir glad! (det er han perfekte fra den perfekte-mann-tråden =)
♥L.A.F.S.♥ Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Min får et speilreflekskamera som han har ønsket seg!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Slik kopp får mannen fra ungene. Det var han som ønsket seg den.
Gjest Tale30 Skrevet 17. desember 2010 #11 Skrevet 17. desember 2010 En dings for å skille gitarkropper fra gitarhalser. Romantisk.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #12 Skrevet 17. desember 2010 Ingen ting, faktisk.. Men vi kjøper oss stadig ting, i år har mannen bla fått ny bil og iphone 4. Ny ytterdør har vi fått i dag, det får være gave nok. Etter jul blir det kanskje ny lampe på kjøkkenet, da den gamle er defekt.. Videokamera og stikkontakt ute er også på ønskelisten for nyåret:-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #13 Skrevet 17. desember 2010 treningsbukse, treningsoverdel, fotballsokker, klokke, ullundertøy, solbriller, genser, brucespringsteen samling ett eller annet på dvd.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #15 Skrevet 17. desember 2010 Hånholdt gps. Mye dyrere enn vi pleier å gi hverandre, men jeg har tenkt å låne den ganske mye selv.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #17 Skrevet 17. desember 2010 vi skal kjøpe ny seng til jul, og skulle liksom ikkje kjøpe noe annet.. MEN måtte jo kjøpe noe, så har kjøpt billetter til Jerry Seinfeld neste år (til meg og han), og turboneger-boka:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #18 Skrevet 17. desember 2010 3-pack med sorte tennissokker, var det eneste han ønsket seg sa han, så da får han det;) Har kjøpt en t-skjorte fra gutten vår og så kan det vel hende at det blir noe ekstra fra julenissen...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #19 Skrevet 17. desember 2010 Norrøna svalbard skibukse/ anorakkbukse... Som går til anojakka han fikk i fjor... Så får han boxere med mini og ei juleskål med en pose twist fra katten.,
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #20 Skrevet 17. desember 2010 Fikk endel ekstra penger like før jul, DERFOR får min mann det han ønska seg i år !! ) Han får en IPAD 32 GB med 3G ! Fra sønnen vår får han ipad veske, j&j genser og boxer og det fineste av alt : en kjempe søt kaffikopp som småen har mala såå fint )
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #21 Skrevet 17. desember 2010 Billetter til We Will Rock You, hotellpakke siden vi bor et godt stykke unna Oslo. Og noen klær fra ungene.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #22 Skrevet 17. desember 2010 Vi skal ta oss en helg på spahotel i januar sammen. Vi fikser biletter og legger under treet. Synes trådløse øretelefoner hørtes ut som noe min mann kunne tenke seg. Mulig jeg må kjøpe det til han fra ungene:-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #23 Skrevet 17. desember 2010 Snowboard. Svigers har kjøpt støvler og betaler noe av snowboardet. Det er noen som har vært snille i år kan det se ut som. Av barna får han en leke, et videospill og lammeskinnstøfler.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #25 Skrevet 18. desember 2010 Vi har kjøpt en tur til Kiel, kjøpte i tillegg 2 bøker og sesong 1 av favoritt tv-serien hans på dvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå