Gå til innhold

Dusjvask!

meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man den skikkelig rein?

Jeg skrubber og skrubber med det er som om hjørnene og krokene bare er permanent skitne.

Vet ikke hvor nøye de som bodde der før var... Blæ:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kler av meg og tar med meg jif og oppvaskbørste og så går jeg inn i dusjen selv og vasker nøye.

Bruker av og til cillit bang på veggene.

Skrevet

Men hvordan får du alle de hjørnene og krokene og krinklene helt reine? Det sorte belegget der går jo aldri vekk uansett hvor mye jeg skrubber.

Skrevet

En sjelden gang skraper jeg med et slikt grillspyd i tre. Er veldig greit for det er en side som er rund og en som er spiss. Får bort mye drit med den rundtomkring der jeg ikke kommer til med andre redskaper.

Skrevet

Jeg syns jeg får det helt rent med oppvaskbørsten for kommer jo til over alt med den.

Skrevet

Det eneste jeg får til å fungere ordentlig er faktisk microfiberklut uten såpe!

Før du har fått det helt rent så kjenner du at kluten på en måte henger litt igjen og du må virkelig bruke litt krefter;)

Men når all møkka er bort vil du se at kluten sklir lett bortover.

Med microfiber så blir det heller ikke noe såperester igjen som gir skjolder(?)

Inni kriker og sprekker dytter jeg kluten inn og det blir faktisk helt rent der også:)

Skurekremer er ikke bra å bruke over tid- på vasker feks så sliter det av emmaljen til slutt om dere bruker jif feks til vanlig. Det er greit av og til, men man trenger ikke skurekremer om man bruker mivrofiber.

Jeg var skeptisk til microfiber før, men da jeg en dag prøvde på noen flekker på kjøkkenet som jeg hadde prøvd alt fra zalo til samiakk på uten hell og det gikk bort sååå lett uten såpe ble jeg bitt av microbasillen:)

Så jeg anbefaler at du prøver det- så vil du se så rent det faktisk blir:)

Skrevet

det eneste jeg får dusjkabinettet rent med er nylonvask....

Skrevet

jeg bruker kaffetrakterrens...blir så blankt at jeg kan gå rett på veggen...hehe...må kjenne om jeg har lukkert opp døra i dusjen eller ikke.

tar ca 1 liter varmt vann, blander ut i 2-3 poser rens.

Skrevet

Cillit bang-en sånn lilla flake er helt rå!!

Skrevet

Cillit bang var det eneste som hjalp hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...