Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Hender det at dere svare dere selv på tråder her inne på anonym.....? Sånn for å piffe opp diskusjonen litt liksom, eller "dytte" den opp igjen med å skrive et svar som om det var fra noen andre...? Jeg gjør det................................... =(
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Nei men jeg kan finne på å gi to tre svar på andres tråder, eller skrive dytt om jeg ser en tråd ingen har svart på som holde rpå å forsvinne fra siden.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Det har jeg hverken tid eller interesse av. Blir overrasket over hvor mye tid og lite liv enkelte her inne har jeg..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Nei, det gjør jeg ikke. Men jeg kan svare(diskutere) mange ganger på andre sine tråder, uten å ha behov for å gjøre klart hvilken anonym jeg er, så jeg kan nok virke som mange personer innimellom, selv om jeg ikke konverserer med meg selv.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 herregud da 14:25! Man trenger ikke ha et lite liv selv om man driver å tuller litt her inne. Er lov å ha ulike interresser vet du! =) Jeg gjør det av og til Men er innom her bare en gang i uka ca, for jeg jobber 80 %
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Ho ho =) Godt det er flere enn meg da! Hi (og kanskje det er jeg som har svart alle svarene her....? Man kan jo aldri vite......!)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Jeg gjør også det noen ganger...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Kommer ann på hva du mener, jeg skriver jo av og til *dytter* yten å si at det er HI som dytter. Men å late som om jeg er en annen når jeg svarer, hmmmmm, joda, jeg har gjort det en gang, for å få vinklet en sak fra flere sider,. men det ble for dumt dersom kommentaren kom fra HI.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #10 Skrevet 17. desember 2010 Det hender jeg svarer ganske frekt på mine egne innlegg, ja, for å få igang diskusjonen. Men så er jeg jo en svært uskikkelig pike også da.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #11 Skrevet 17. desember 2010 he,he.. jeg må le.. utrolig hva folk finner på. det hadde faktisk ikke falt meg inn at man kan gjøre det før jeg ble beskyldt for å gjøre det selv i en tråd jeg hadde argumentert mot HI. Fikk støtte fra et par beslektede sjeler, og vips så ble jeg beskyldt for å skrive alt selv. ganske komisk! Internetts anonymitet får virkelig frem det værste i folk iblant..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #12 Skrevet 17. desember 2010 HVER DAG!!! =) Tror alle her inne gjør det Men ikke alle som tør innrømme det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå