Gå til innhold

Presentasjonstråd for juni-mammaen'e :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 28 år og er fra Askøy Utenfor Bergen og venter mitt 3 barn 12 Juni.

Har allerede bekkenløsning og låsning (på ene siden) og har spydd nesten hele svangerskapet.

Men sånn har det vært med de to andre og..hehe!

Heihå!

Jeg heter silje, er 20 år og venter min 2. midt i juni en gang (har ikke fått noe fast termindato enda) er ifra mo i rana, har hatt et supert svangerskap til nå, bare litt eksta trøtt om dagene, ingen kvalme eller noe :)

Hei!

Jeg er 28 år og venter min andre ca 3 juni. Ultralyd 3 jan!!

Har hatt et veldig anderledes svangerskap nå. Kvalme og trøtthet lenge! Fikk bekkenløsning og rygg plager med det samme.

Er fra Østfold.

Annonse

Jeg er bosatt i sør-trøndelag, venter mitt første barn og er 30 år :)

Svangerskapet har gått knirkefritt, nesten så jeg har trodd jeg ikke har vært gravid av og til, men hjertelyd og ul viser en liten krabat inni der ;) Termin 29. juni!

Annonse

Jeg er 26 år og bor i Oslo. Venter min første 6. juni (etter min egen utregning). Skal på ultralyd 31 desember.

Svangerskapet så langt har gått veldig fint, litt trøtt og lavt blodtrykk, men lite kvalm og annet. Har egentlig ikke følt meg veldig gravid, heller ikke lagt på meg eller fått mage enda - men hørt hjertelyden så det er en liten en der inne :)

Jeg er 28 og gift, bor i Oppegård i Akershus og har en gutt på 2 år fra før.

Merket bekkenet før jeg viste at jeg var gravid og har begynt å slite med det nå, 16+.. kvalmen har gitt seg, men er trøtt som bare fy. Gleder meg til vrmere tider kjenner jeg.

hei! jeg 29 år og er gravid for første gang. har termin 29 juni. er i min 13 uke, og til tross for bekkenløsning og kvalme, så føles det ikke helt som at jeg er gravid rent mentalt! er det noen annen som føler det slik?fysisk ser jeg jo forandringene..men det er så rart å tenke på at det er et lite menneskebarn som vokser inni en..

Er 29år, nettopp flyttet til Lillestrøm. Har ei jente på 2år fra før, termin er 27.juni (12 ukers UL) eller 29.juni (min egen). Forrige sv.skap var heelt knirkefritt, var i toppform hele veien. Denne gangen har jeg vært kvalm, trøtt, sliten og slapp siden uke 5 og er det fortsatt. Nå er jeg i uke 15 og venter veldig på å slippe oppkast og manglende energi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...