Gå til innhold

Presentasjonstråd for juni-mammaen'e :)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er 23 år, fra Møre & Romsdal, og venter min første 28.Juni:)

Svangerskapet har gått knirkefritt hitill, bare litt trøtt og noe lavt blodtrykk, slapp unna kvalmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 28 år og er fra Askøy Utenfor Bergen og venter mitt 3 barn 12 Juni.

Har allerede bekkenløsning og låsning (på ene siden) og har spydd nesten hele svangerskapet.

 

Men sånn har det vært med de to andre og..hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihå!

Jeg heter silje, er 20 år og venter min 2. midt i juni en gang (har ikke fått noe fast termindato enda) er ifra mo i rana, har hatt et supert svangerskap til nå, bare litt eksta trøtt om dagene, ingen kvalme eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 28 år og venter min andre ca 3 juni. Ultralyd 3 jan!!

Har hatt et veldig anderledes svangerskap nå. Kvalme og trøtthet lenge! Fikk bekkenløsning og rygg plager med det samme.

Er fra Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 30 år, og fra Oslo. Jeg venter min første ca 11. juni. Jeg har hatt 3 aborter tidligere, men alt ser bra ut denne gangen. På UL i uke 13 så det ut som en gutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er 34 år og fra Porsgrunn. Har termin 7 juni. Skal på ultralyd 4 januar, gleder meg masse!! Svangerskapet har gått veldig fint, litt kvalme og mye tretthet, men skal absolutt ikke klage;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24år, fra Telemark og venter mitt første barn 8 juni:) Vært utrolig mye kvalm og kasta opp så er sykemeldt. Litt kjedelig men gleder meg til juni da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jer er 22 år,fra hordaland. venter min andre unge 24 juni. Svangerskapet har ikke vært det beste til no, vært kvalme heileveien, og fått bekkenløsning. men satser på da blir bedre etter kvart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Møre & Romsdal, er 23 år og venter mitt andre barn. Har termin rundt 21 juni. Var på ultralyd i uke 9 og 13 og alt sto bra til med den lille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 år, bosatt på Lørenskog i Akershus. Har en gutt på 2 år fra før, venter nummer to ca 23 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o)

Jeg er 29 år fra Oslo som venter min 1 og 2 (tvillinger) :)

Alt har gått fint hittil, ikke hatt noen plager.

Skal på UL på Ullevål 26 januar. Har fått termin 26 juni !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bosatt i sør-trøndelag, venter mitt første barn og er 30 år :)

 

Svangerskapet har gått knirkefritt, nesten så jeg har trodd jeg ikke har vært gravid av og til, men hjertelyd og ul viser en liten krabat inni der ;) Termin 29. juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 26 år og bor i Oslo. Venter min første 6. juni (etter min egen utregning). Skal på ultralyd 31 desember.

Svangerskapet så langt har gått veldig fint, litt trøtt og lavt blodtrykk, men lite kvalm og annet. Har egentlig ikke følt meg veldig gravid, heller ikke lagt på meg eller fått mage enda - men hørt hjertelyden så det er en liten en der inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er 29, gift, og venter mitt andre barn 21.06. Førstemann er da blitt 1,5 år. Bor foreløpig i Oslo, men flytter til Ullensaker til høsten. Har fått fødeplass på Ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 aar, gift med en herlig spanjol og bor i Spania. Vi venter vaart foerste barn 6.juni, i foelge min beregning, eller 11.juni ut ifra 12 ukers UL.

Vi er helt i skyene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og gift, bor i Oppegård i Akershus og har en gutt på 2 år fra før.

 

Merket bekkenet før jeg viste at jeg var gravid og har begynt å slite med det nå, 16+.. kvalmen har gitt seg, men er trøtt som bare fy. Gleder meg til vrmere tider kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg 29 år og er gravid for første gang. har termin 29 juni. er i min 13 uke, og til tross for bekkenløsning og kvalme, så føles det ikke helt som at jeg er gravid rent mentalt! er det noen annen som føler det slik?fysisk ser jeg jo forandringene..men det er så rart å tenke på at det er et lite menneskebarn som vokser inni en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 29år, nettopp flyttet til Lillestrøm. Har ei jente på 2år fra før, termin er 27.juni (12 ukers UL) eller 29.juni (min egen). Forrige sv.skap var heelt knirkefritt, var i toppform hele veien. Denne gangen har jeg vært kvalm, trøtt, sliten og slapp siden uke 5 og er det fortsatt. Nå er jeg i uke 15 og venter veldig på å slippe oppkast og manglende energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år, bor på Jessheim. Har en gutt på 16 mnd, og vi venter nr. 2 i slutten av juni. (ca termin 27. juni). Har vært på tidlig privat ultralyd i uke 12+5, og da trodde han at det var ei jente. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei :)

Er 24 år og er fra Mo i Rana. Termindato jeg har fått fra lege er 27 juni, Dette er min første :) Gleder oss veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...