Gå til innhold

Lar dere mannen deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

suge puppene deres når dere har brystmelk? Min mann elsker å legge seg naken over fanget mitt og få pupp, samtidig som jeg runker ham. Da blir han så ekstremt opphisset at det flommer over av sæd på magen hans, noen ganger helt opp til halsen, faktisk, og andre ganger rett i ansiktet mitt. Jeg synes det blir i meste laget, og prøver å få ham over på noe annet i stedet, men det nytter ikke. Får vel bare finne meg i det da, når han tenner sånn på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...jaja. Melka forsvinner jo etterhvert, så kan du slappe av, så har han noe fint å tenke på i ettertid :P

Skrevet

Det er noe med brystmelk og sex jeg ikke føler hører sammen. "Å få pupp" høres skikkelig ekkelt ut. Blir mer som fetisjen der mannfolk liker å bli behandlet som en babye, bli skiftet bleie på og matet osv. Ikke noe for meg, der har du turn off for min del.

Skrevet

Jaja, det kan vel til nøds passere, bare han ikke ber om å få på bleie også ...

Skrevet

Ville ikke latt han få komme nær brystene mine for å suge, og det vil han ikke heller, noe ekel fetisj dette ja!

Skrevet

Tja, å slikke og suge på puppene er jo ganske vanlig i de periodene man ikke har melk i dem, så jeg ser ikke den store forskjellen, bortsett fra at han altså får noe melk i seg på kjøpet. Det inneholder mye god næring, så det må vel bare være positivt. La ham suge, og kos deg med pikken hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...