Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Og har et hus som skal klargjøres for helga! Hva gjør man? jo man starter med et rom å jobber seg utover. har just rydda og støvsuga barnerommene nå gjenstår sengeskift og litt vask før man kan bevege seg mot the master bedroom! gruer meg til å ta det rommet, for der har vi rota skikkelig! men det måtaes samma F! Bare så synd at man føler seg alene om det, altså rydding osv! selvfølgelig gjør mannen 3 av de 8 tingene jeg ba han om hvis han får et spark i rumpen, og jeg blir da sittende med 20 ting pluss de 5 han ikke klarte å ta. Jobber like mange timer, men hva F gjør det når det fortsatt er vi kvinner som sliter hjemme med alt som skal gjøres der, mater ungene, får middagen på bordet, vasker ned hele JÆVLA huset uten så mye som et takk. Men med en gang mannebeinet har vaska av stuebordet og rydda litt på overflatene (pynting som jeg kaller det) så skal han ha takk, klapp på hodet osv osv osv. Hadde jeg lyst på bikkje kunne jeg skaffa med det. Dem roter i hvertfall ikke mer enn å legge gulvmatta i en ball. Hvor kan man sende disse mannfolka slik at dem lærer seg litt. Jeg er absolutt ikke opphengt i likestillingsgreier, for jeg ser det at hvis jeg skulle hatt orden i huset (og vi roter alle sammen!) så måtte jeg ha gått hjemme hvis jeg ene og alene skulle tatt hånd om alt dette! Blir sprø!!! Dem skulle hatt hushjelp på blåresept eller noe for oss som velger å være ute i like mye jobb som mannen er! Skulle tro han kunne plukke opp sin egen drit! men neida her slenges det RUNDT!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Klag klag klag Skjønner meg ikke på sånne som deg jeg. Ante du ikke at det kom til å bli sånn før dere fik barn? Nytter ikke forandre han nå vett du....! Her er det også litt øreverk og halbetennelse, og vi har et hun som må klargjøres før helgen... Men hva gjør vi? Vi kryper opp i sengen, konsentrerer oss om å få alle friske før jul, og tenker at det vi er heldige som er syke nå, så sliper vi det sikkert i jula! God jul!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Et hus.. ikke et hun... mente jeg
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 hei,. føler med deg. min mann var veldig lat når vi først bodde sammen. jeg var litt sleip.. min mann hatet at bestemoren hans ryddet for han,.. så eg truet med å ringe ho så ho kunne plukke opp etter han,. for jeg orket ikke,. jeg forstår du er lei.. legg rotet hans et sted hvor det vil plage han.. snakk med han kan du og gjøre. fortell han at du trenger hjelp. fortell du er lei av å gjøre ting alene. plugg ut tv om du må (om det er der han bruker tiden).. bruk pressmiddel på han om du må...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du gidde å rydde opp etter han? Ok, mulig jeg tenker litt som menn der, men hvorfor i huleste skulle jeg gjøre noe hjemme om jeg viste at noen andre gjorde det for meg? Det er der jeg mener veldig mange kvinner gjør en stor feil, for mange bare gjør det også klager de etterpå. Så her er tipsene: Drit i hvordan de ser ut en stund. Slutt å vaske hans klær, la de ligge der han la de fra seg. Drit i middag noen dager og si at du ikke gidder, la heller alle smøre sine egne brødskiver (ta det med ro ingen dør om de ikke får middag noen dager). Ligger hans ting og slenger rundt vel så kan du alltids legge det i hans plass i sofaen så mange ganger at han til slutt blir lei av å flytte på det. Jeg vet at dette er barnslig, men ofte er det også det eneste som fungerer, og klarer du ikke å la være å gjøre det så bør du nå hvertfall slutte å klage om det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 HI her. Skulle gledelig bare latt det ligge (har prøvd) men i løpet av noen få dager så er kjøkkenbeken kvalmende full, stuebordet er fullt, hyller og gulvplass over alt i huset fylles opp. Jeg kan ikke leve slik! Jeg liker å ha orden rundt meg.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 men har mannen influensa? eller har du?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Jeg forstod heller ikke hva influensa hadde med dette å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Hi her Jeg har influensa... Syntes bare det skulle være åpenlyst at andre enn meg her i huset kan ta i et tak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå