Gå til innhold

3 netter i Kardemommeby til 15000 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig?? Og HVEM gidder å betale det!?! En uke til Orlando koster jo ikke det en gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo helt håreisende! mer enn vi betalte for 2 uker i tyrkia inkludert halpensjon på et fint barnevennlig hotell..

Skrevet

Uff, for en pris!! Får jo den flotte sydenturen for de pengene der..

Skrevet

De fleste overnatter kun en natt i kardemomme, så tar de resten av nettene de vil tibringe på det herlige sørlandet en annen plass =)

MEN; dyrepsrken er dyr..... ALT for dyr, men å sove i Kardemomme er kjempekoselig alså! På sensesongen er det mye billigere ;)

Skrevet

Sikkert veldig fint om man har mye penger og lite fritid :)

Skrevet

Ja, det var virkelig råflott synes jeg. Dessverre for mamma egentlig, det er jo jeg som vil bo der. Han aner jo ikke hva Kardemommeby er for noe. Enda.

Selv en natt synes jeg er i overkant, vi får nok nøye oss med å bo utenfor parken gitt. Men, flott fordi som har råd til det, sikkert kjempekoselig!

Skrevet

Min mor gidder betale slikt og vi er heldige å få bli med :) Jippi! Virkelig en opplevelse. Og det er jo eter hva jeg vet vanskelig å få overnatting om man ikke er tidlig ute så det må være mange som gidder betale....

Skrevet

Vi var der i april for (snart) to år siden, og betalte 1600 pr natt, inkludert inngang to dager for fire voksne og tre barn. Syns ikke det var så ille, men vet at det er sykt dyrt i høysesongen.

For øvrig holder det lenge med en natt der... Standarden er meeeget enkel :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...