Gå til innhold

Influensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 9+1 i dag og har det siste døgnet vært dårlig. Hodepine og feber på rundt 38,5. Er jo så forferdelig redd for at det skal gå ut over den lille... Begge jentene mine ligger på sofaen i dag med de samme symptomene. Tydeligvis at vi har fått noe i hus. Jeg klarer å holde plagene i sjakk ved å bruke kalde kluter i pannen, men i går kveld måtte jeg ty til to paracet. Er det noen andre der ute som er/har vært i lignende situasjon? Og er det noen råd jeg bør følge? Er livredd for å abortere. Hadde en MA i mai i år, så nå er jeg nervøs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde veldig kraftig influensa ved forrige svangerskap.. Men da var jeg vel ca 5 mnd på vei.. Noe rundt der. Jeg var stein dårlig og klarte ikke komme meg opp av sofaen på en uke.. Det ble tilslutt såpass dårlig almenntilstand at det ble vurdert innleggelse med intravenøst pga jeg rett og slett var såpass "fjern".. Gikk ned 5 kg på en uke ..

Legen gjorde ikke noe og sa det ikke var fare for baby, jeg kunne trygt ta paracet.. Men om du er urolig så er det jo bedre og ta en tlf til lege en og spørre her inne. Du kjenner kroppen din best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...