Gullis :) Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Ble så fort gravid - og så fort ikke gravid igjen. Vet man BÖR vente en syklus men det får gå som det går. Er utålmodig. Hvordan er status med dere??
mim2012 Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg er i fasen hvor jeg venter på å kunne ta en graviditetstest. Hadde EL 10. des, og kan derfor snart teste. Har ikke vært gravid på 17 år, og har heller ikke prøvd å bli det på alle disse årene. Før nå. Er nå inne i min 2pp (er 40). Ønsker meg så veldig et barn med mannen i mitt liv! Men leser mange historier her inne (bla din) om alt som kan ta tid, og alt som kan gå galt. Så jeg prøver å innstille meg på at dette også vil gjelde meg. Men håper så veldig! Lykke til! -mim70
Giinaღ Skrevet 20. januar 2011 #3 Skrevet 20. januar 2011 Hei. Jeg ventet ikke en syklus, slik mange anbefaler. Og vips så var jeg gravid igjen og er nå 20 uker på vei
Nick2011 Skrevet 21. januar 2011 #4 Skrevet 21. januar 2011 Hei! Har hatt utskrapning i dag, så satser på å begynne med en gang om to uker å prøve igjen. Fikk beskjed om å vente en syklus fordi sjansen for abort er litt større hvis man blir gravid rett etterpå uten en mens i mellom. Men satser på at hvis den sitter, så sitter'n. Vil bli gravid igjen så fort som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå