Gå til innhold

Tilbake etter en SA, har ikke tenkt til å vente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så fort gravid - og så fort ikke gravid igjen. Vet man BÖR vente en syklus men det får gå som det går. Er utålmodig.

Hvordan er status med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i fasen hvor jeg venter på å kunne ta en graviditetstest. Hadde EL 10. des, og kan derfor snart teste. Har ikke vært gravid på 17 år, og har heller ikke prøvd å bli det på alle disse årene. Før nå. Er nå inne i min 2pp (er 40). Ønsker meg så veldig et barn med mannen i mitt liv! Men leser mange historier her inne (bla din) om alt som kan ta tid, og alt som kan gå galt. Så jeg prøver å innstille meg på at dette også vil gjelde meg. Men håper så veldig!

Lykke til!

-mim70

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Jeg ventet ikke en syklus, slik mange anbefaler. Og vips så var jeg gravid igjen og er nå 20 uker på vei :)

Skrevet

Hei!

Har hatt utskrapning i dag, så satser på å begynne med en gang om to uker å prøve igjen. Fikk beskjed om å vente en syklus fordi sjansen for abort er litt større hvis man blir gravid rett etterpå uten en mens i mellom. Men satser på at hvis den sitter, så sitter'n. Vil bli gravid igjen så fort som mulig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...